תמיד שהייתי צריך להתקשר לתמיכה טכנית, שנאתי את זה. כי מתייחסים אלי כמו מי שלא יודע כלום (בצדק, הם לא מכירים אותי
), וקורים מצבים שמתעקבים 10 דקות להסביר לי איך לעשות משהו שאני יודע....אז היום הייתי צריך להתקין מדפסת, והייתה תקלה כלשהיא שמיעה ממני לעשות את זה. ואז התקשרתי אל התמיכה, מתכנן לעצמי שעה לדבר מול המוקד....
- שלום אני מנסה להתקין דרייבר על ווינדוס 10, ולא מצליח.
- אתה האיש מיחשוב?
- כן.
|כאן החלה תפנית בעלילה|
- אוקיי האיש מיחשוב שלנו לא פנוי עכשיו, דרייבר יספיק לך?
- כנראה שכן, למרות שהדרייבר שהורדתי מאתר היצרן הוציא שגיאה.
- טוב מה המייל? הוא ישלח לך ואם תסתבך תפנה אליו.
- תודה רבה, אם אפשר שזה יקרה בשעה הקרובה זה ממש נוח

תוך 5 דקות מאז שקיבלתי מייל זה טופל💪💪💪




