הי,
אני בת 29. אלרגית מאוד . בשנה שנתיים האחרונות זקוקה למד"א בתדירות גבוהה. האירועים האחרונים היו כאלה שראיתי על הפרצוף של הצוות שמגיע שזה הפך קצת מלחיץ , מבחנתי הבעיה הפכה מפחידה כי קשה לי לדבר ואני מפחדת לא להצליח להזעיק עזרה וכי כבר היו איבודי הכרה ואובדן תחושת השליטה מעורר חרדה . באירוע האחרון הצלחתי להתקשר ממש בשאריות הקול שלי .. אני מתחילה להתאושש קצת, ועלו לי כמה שאלות , אשמח לתשובה ממי שיודע:
1. התקנתי את האפלקציה של מד"א הייתי שמחה לדעת מה המוקדן רואה כשלוחצים? האם הוא רואה את כל המידע הרפואי והמסמכים שסרקתי?האם המידע ישמר גם אצל הצוות שמגיע ? ומה קורה אם לחצתי ואני לא מצליחה לדבר איתו ? האם ניתן לשמור את רשימת התרופות שאני נוטלת באפלקציה ,לא מצאתי איפה?
2. כשמתקשרים אני תמיד תוהה למה הם מנתקים את השיחה ולא נשארים על הקו? מובן לי שברוב המקרים זה לא נחוץ. אבל כבר היו כמה מקרים שבקושי יכולתי לדבר באחרון הוא שאל אם מישהו יצליח לסמן לאמבולנס כשהם יגיעו כי לא ידעתי לתת כתובת(קרה באמצע הרחוב) , הייתי לבד ואמרתי שאני לא אצליח .. ובכל זאת לא נשארו איתי על הקו. אז אני תוהה אם יש כללים ברורים בנושא הזה? האם אני יכולה לבקש שישאר על הקו?
3. הסבירו לי באחת הפעמים הקודמות שאני צריכה להסביר שהמצב גרוע כדי שיגיע נט"ן האם יש לזה איזה כללים מסודרים יותר? אמרו לי שאם אני אומרת שהקוצר נשימה משמעותי אז ישלחו רק נט"ן.. אני יכולה להגיד שזה מה שאני צריכה?
הצוות שהגיע לפני כמה ימים היה מאוד תומך ומאוד יעיל. לצערי זה לא תמיד ככה, הייתי שמחה לדעת מה יודעים אנשים בדרגות שונות על בעיות אלרגיות . אני נתקלת גם בפערים בין רופאים שונים . אם יש למישהו הצעה איזה מידע כדי שיהיה איתי כשזה קורה שיכול למנוע לצוות את הדילמות מה לעשות ולאפשר לי לקבל טיפול מהר יותר.. יש לי על מסך הטלפון מכתב חתום מרופא המשפחה שכותב במפורש שאני צריכה לקבל אדרנלין כי נתקלתי כבר ברופאים שעמדו מולי והתלבטו אם זה מוצדק או לא וכמובן נאלצו כעבור כמה דקות לתת כי שום דבר אחר לא עזר ..
אשמח לכל מידע שיכול להיות מועיל בשבילי לפעם הבאה.
תודה
