א - לדעת האמורא רבה - צריך שהסכך יהיה בגובה כזה שיוכלו לראות אותו, וע"י כך להיזכר ב"למען ידעו דורותיכם כי בסוכות הושבתי את בנ"י" וגו'. ומעל עשרים אמה לא שולטת העין, כמו שנר חנוכה צריך להיות מתחת עשרים אמה מהסיבה הזו.
ב - לדעת האמורא ר' זירא - בסוכה מעל עשרים אמה "אין אדם יושב בצל סוכה אלא בצל דפנות", יש לזה כמה הסברים במפרשים, או שהצל חלש מידי, או שהוא לא על השטח שמתחת לסכך אלא ליד, ובסוכה עצמה הצל הוא מהדפנות.
ג - לדעת האמורא רבא - מהפסוק "בסוכות תשבו שבעת ימים" לומדים שהסוכה צריכה להיות דירת עראי, כזו שעשויה רק לשבעה ימים. אלא, שאין לזה השלכה על היציבות של הסוכה בפועל, אלא על הגובה. כלומר, וזה מה שהתכוון @ברגוע, סוכה נמוכה כיון שאפשר לבנות אותה עראי, היא כשרה גם כשהיא חזקה "מחיצות של ברזל" בלשון הגמרא, אבל סוכה גבוהה, כיון שחייבים לעשות אותה חזקה כדי שתחזיק מעמד - באופן מהותי היא הופכת להיות מוגדרת כדירת קבע, ולכן גם אם בפועל היא בנויה כעראי היא פסולה.
ולהלכה נפסק כדעה השלישית.
בכל אופן זה לא קשור לכוכבים