אני עוד חודש בת 19 ותפסתי את עצמי.
גם מהערות של אנשים וגם מהבנה עצמית, בקשר לסטייל.
אני מתלבשת די ילדותי אפשר לומר, חצאיות פורחות וחולצות מידה 18 ...
אני לא מתאפרת, לא שמה קרמים וכל מיני, לא לקים... טיפוח מירבי לא מושך אותי.
אני לא מוזנחת או משהו וגם לא נראת ככה, אבל הגיע הזמן לשינוי.
אני רוצה להראות כבר קצת יותר בוגרת, כמו בגיל 19.
לא מוגזם ודרסטי או מגונדר מידי וחיצוני, אבל בוגר ועדין.
מה אפשר לעשות? איך להתחיל? אין לי תקציב לקנות עכשיו מלתחה חדשה ואיפור...
ואיך לדעתכן בכלל נראת מישהי בת 19? בערך... איזה סגנון לבוש תתנו לה?
אשמח מאוד מאוד לעצות בנושא.
תודה מראש 
אצלנו אף בת במשפחה אף פעם לא אהבה עקב, כולל אותי.
)