דווקא ביום העצמאות ה-62 למדינת ישראל הוכו שמונה צעירים ע"י פלג חרדי קיצוני לאחר שנשאו דגלי ישראל ברחובותיה של שכונת רמת בית שמש.

לערוץ 7 דווח כי הצעירים עשו דרכם לאחר חצות לביתם בשכונת רמת בית שמש כשלפתע התנפלו עליהם עשרות חרדים מהפלג הקיצוני והיכו אותם.

"בחורה בת 18 הותקפה בראשה עם אבזם של חגורה ונזקקה לטיפול רפואי", סיפרה גילי ולדמן "בחור אחר בחבורה נזקק לחמישה תפרים בראשו. היו עוד רבים שנזקקו לטיפול רפואי". עוד ספרה "הכלים שבהם הותקפה החבורה מנו בין היתר: אבנים ותפוחי אדמה, סירים מברזל, גז מדמיע וחגורות עם אבזמי ברזל".

כאשר הגיעו אמבולנסים למקום הם נחסמו על ידי הפורעים שניסו למנוע מהם להעניק טיפול רפואי. מאוחר יותר הגיעו למקום כוחות משטרה וגם הם הותקפו.

"אין מעשה המסמל אבסורד יותר מאשר התקיפה הנפשעת שקרתה דווקא ביום העצמאות. התקיפה שנעשתה ביום זה חושפת בלעג מר את חולשת שילטון החוק במדינת ישראל", אמרה גילי. "אי אפשר לחמוק מהתמודדות עם הבעיה. אתמול נפצעו ילדינו בנושאם את דגל הלאום ומחר יהיו אלה ילדיכם שעלולים להיקלע לסכנת חיים. על מדינת ישראל להחיל את ריבונותה ואת חוקיה ולטפל ביד חזקה בהפקרות השוררת. על שילטון החוק במדינת ישראל למצות את הדין עם פורעי החוק המסכנים חיי אדם".

המידע הראשוני הגיע במייל האדום.