רבין
רביןפלאש 90

 

בשעה 9:30 יגאל עמיר נעצר על ידי שוטר בכיכר מלכי ישראל (יש תמונה של שעונו של השוטר + רישום בדוח העצירה) על פי דברי הווועדה לכאורה רק כ 15 דקות אחר כך(!) ירה יגאל עמיר ברבין (שמגר: רבין נורה בשעה 9:45). רבין קם על רגליו והלך לרכבו, נכנס בכוחות עצמו (סרטו של קמפלר) למרות ריסוק עמוד השדרה שלו (כך נכתב בדו"ח שמגר). רכבו נסע כ20 דקות עד שהגיע לבי"ח איכילוב ובזמן הזה אף אחד לא טרח לעדכן את בית החולים על הפצוע הקשה שבדרך. בתוך הזמן הזה רכבו נהפך להיות אמבולנס נט"ן (כך נקבע בדו"ח קליטת הפצוע שהונפק בבית החולים עם הגעתו של רבין – הגיע בנט"ן – ניידת טיפול נמרץ) ורבין נקלט בבי"ח בשם "אלמוני 1" עד שאחרי 10 דקות מישהו נזכר שקוראים לראש הממשלה "יצחק רבין" ואז רק בשעה 10:05 הונפקו הפתקים עם שמו.

כשרכבו הגיע לבי"ח יורם רובין משך אותו מהרכב ושם אותו על אלונקה בלי להזעיק כל עזרה רפואית והריץ אותו לתוך חדר המיון (אם זה לא רשלנות רפואית למשוך פצוע אנוש מרכב ללא נקיטת כל אמצעי זהירות, טיפול ראשוני וכו' אז מה זה כן רשלנות רפואית?).

 במשך חצי שעה שקדם ליריות צילם רוני קמפלר את ה"סטודנט למשפטים מבר אילן השחרחר שגר בהרצליה" (תיאור של כרמי גילון מספר חודשים לפני הרצח) שהסתובב באזור הסטרילי ודיבר עם שוטרים ללא תחקור או הפרעה.

בסרט של קמפלר באותה מסגרת (FRAME) שמופיע ההבזק של הירייה דמותו של עמיר נראית כמריחה של רוח רפאים אבל בתמונה שהופיע בידיעות אחרונות כל יתר הפרטים זהים לתמונה מהסרט למעט הלבשת דמותו של איש עם פאות יותר ארוכות מאלו של עמיר ויד שמאלית מאד מאד ארוכה שאמור להיות יגאל עמיר בעזרת עבודה לא מקצועית בפוטושופ של אותם ימים.

זה גם מסביר למה זה לקח כחודשיים עד שהסרט הוקרן בטלוויזיה - עבדו עליו קשה כדי ליצור רושם של עדות שבלתי ניתנת להזמה שעמיר ירה ברבין.

למה לא ירו בעמיר מיד? על פי עדות שומריו רבין בעצמו נתן הוראה שאף שומר לא יסתובב עם מחסנית ב'הכנס' באותו ערב. מסביר גם את הקריאות של "סרק סרק".

כדי להסביר איך כל זה מסתדר נצטרך להאמין ש - יגאל עמיר ירה מאחורה, רץ קדימה כדי לירות בו עוד פעם מקדימה כדי לפגוע ב"שיר השלום" שהיה בכיס חליפתו וירה בו שוב בבית החולים כדי לפגוע בעמוד השדרה שלו, (אחרת יוכח שד"ר היס שינה את המסמכים הרפואיים). כנראה תוך כדי חקירתו הוא גם ביקש לצאת בשתיים בבקר כדי לירות 7 כדורים במאבטח קוריאל ש"התאבד" אחרי שירה בעצמו 7 כדורים ונקבר בחשאיות באותו לילה.

בקיצור דבר אחד ברור לי: אין שום הצדקה לפתוח את הנושא כי התמונה ברורה לגמרי... כל מי שמעלה חשד שאולי משהו אחר קרה הרי הוא הזוי, ימני קיצוני, קונספירטור ואין לו חלק בעם ישראל הנאור, הפתוח והמתקדם. התעוררי התעוררי כי בא אורך קומי אורי... כבוד ה' עליך נגלה...