בכל מקום בו יש יהודים. יהורם גאון
בכל מקום בו יש יהודים. יהורם גאוןפלאש 90

הערב יתקיים באמפיתיאטרון העתיק בסבסטיה, בירת השומרון העתיק, מופע מיוחד של יהורם גאון. זאת כפתיחה לסדרת אירועים באזור בניצוחה של מועצת שומרון. בראיון ליומן ערוץ 7 מספר גאון על האירוע המתקרב ודוחה טענות בתקשורת לפיהן מדובר באירוע פוליטי.

"אין בזה ולא היה ולא יהיה שום קשר לפוליטיקה. אני מופיע בסבסטיה, שזה מקום דומה מאוד לקסריה אמפי נפלא ונהדר, ואני מופיע שם בשמחה רבה", הוא אומר ומבהיר: "אני מופיע בכל מקום שאליו קוראים לי, בכל מקום שיש בו יהודים, ועל אחת כמה וכמה יהודים ישראלים. זה מקצועי וזו פרנסתי".

גאון מספר שקרא במקום כלשהו בתקשורת שמדובר במעשה פוליטי, אך לדבריו מדובר בלא יותר מקשקוש.

כשהוא נשאל אם הברנז'ה המוסיקאלית בישראל מעקמת אף ומרימה גבה לנוכח הסכמתו להופיע בערש ההתיישבות, סבסטיה בירת השומרון, אומר גאון כי אינו מקבל את ההגדרות הללו וכי מבחינתו הוא עצמו הברנז'ה המוסיקאלית הישראלית, כך שראוי לדייק ולציין שאם יש תמיהה אצל מישהו הרי שהיא אצל חלק מהברנז'ה ולא אצל כולה. "כמי שחמישים שנה מופיע אני חושב שאני הברנז'ה, ומכאן אמור ודייק שזה חלק מהברנז'ה, והיא מעניינת אותי כמו השלג אשתקד".

לדבריו אם מדינת ישראל תחליט שהמקומות הללו אסורים לכניסה והוא יחליט לפרוץ את המחסומים אז ניתן יהיה להתייחס לדברים באופן אחר, אבל כל עוד לא זה המצב הוא מופיע בכל מקום שאליו הוא מתבקש להופיע. במציאות הנוכחית, אומר גאון "מרשה לעצמי להופיע בגאווה בכל מקום בארץ ישראל".

בהמשך הדברים נשאל גאון אם דווקא קהל הציונות הדתית, הקהל שאותו הוא פוגש בסבסטיה ובחברון, הוא הקהל שחש מחובר לשיריו. לדבריו קהל זה אמנם מחובר לשירים הללו, אך לא רק הוא. "אני חושב שגם הוא", אומר גאון ומוסיף בחיוך: "אני מופיע גם בתוככי תל אביב... מופיע גם גם בהיכל התרבות ובית החיל... מה אתה יודע... בבנייני האומה ואפילו מצפין עד חיפה. ובכל המקומות החומר הזה שאותו אני שר מאז שאני מכיר את עצמי, נשמע לי לפי המיית הקהל, מאוד אהוב, כך שאין סיבה שאבחר שירים אחרים".