דורשת חקירה עכשיו. ח"כ רגב
דורשת חקירה עכשיו. ח"כ רגבפלאש 90

ח"כ מירי רגב (הליכוד) תקפה הערב (מוצאי שבת) בחריפות את הזכיין של רשת המזון המהיר מקדונלד'ס בישראל, עמרי פדן, שסירב לפתוח סניף של הרשת באריאל.

"מר פדן הקים את שלום עכשיו, הוא שמאלן, הוא תבוסתן, הוא לא יכול להחליט החלטה כל כך צבועה ומכוערת", אמרה רגב בתכנית "המטה" בערוץ 10.

"כולם מבינים שאריאל היא חלק מהגושים", הוסיפה חבר הכנסת. "זה חלק מטרור מדיני שעושים נגד מדינת ישראל. אם היינו מכילים את החוק הישראלי ביהודה ושומרון זה לא היה קורה. אריאל היא ישראל".

בנוסף, רגב האשימה במרומז את יריבה בהתמודדות על מזכירות הליכוד, שר התחבורה ישראל כץ, בשוחד פוליטי לפעילים. "כץ מועמד מוביל בעיניו וחזק בגלל שהוא שר התחבורה ומחלק כיכרות וגשרים ואני לא יכולה לעשות את זה", טענה דוברת צה"ל לשעבר.

סגן שר הביטחון, דני דנון, המתמודד אף הוא לתפקיד יו"ר מזכירות הליכוד, סירב להופיע בתכנית לצדה של רגב. "אני מקווה שזה לא נכון משום שיש מערכת יחסים מאוד טובה בינינו", היא הגיבה על כך.

"התחושות בשטח קשות", הוסיפה על המצב במפלגתה ומתחה ביקורת על ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "הגוף הבוחר לא צריך להרים את היד כשנוח לראש הממשלה, הוא צריך להיות מעורב במדיניות הליכוד. אנחנו רוצים להיות ליכוד חזק יותר. "נתניהו היום בקשר שלו עם חברי המרכז, בניתוק של מצודת זאב מהשטח, המצב הוא קשה. המצודה הפכה למקום שומם. בעשר השנים האחרונות כוחו של הליכוד הלך וירד".