בלוק על הפודיום
בלוק על הפודיוםבאדיבות משפחת בלוק

 

נילי בלוק, בת 19, בוגרת אולפנת נגה בבית שמש, זכתה באליפות גביע העולם באגרוף תאילנדי, שהתקיימה לפני מספר ימים בתאילנד. בלוק הביסה את היריבות שלה מוייטנאם והונגריה וזכתה להניף את הגביע ולייצג את מדינת ישראל.

לערוץ 7 היא מספרת על הקשר שלה עם הספורט המיוחד. "אמא שלי בזמנו חיפשה קורס והגיעה לאגרוף תאילנדי אני הצטרפתי אליה כבר מגיל 10, ומאז אני בתחום. למדתי באולפנת נגה, והחברות מעריכות אותי, מעריצות וגם גאות".

בלוק מקפידה שלא לחלל את השבת גם בתקופת התחרויות, "מבחינתי זה קידוש ה', אני מקפידה לא להישקל בתחרויות בעצמי. וגם אם יאמרו שאני לובשת מכנסיים בקרבות, אני יודעת היטב שאני מקפידה על קלה כבחמורה".

את ההישגים היא זוקפת למוח היהודי, "מתמודדות מולי בנות הרבה יותר חזקות, אבל ניצחתי אותן בטכניקה, התרחקתי מהם כדי שלא אחטוף מכות רציניות. זה ספורט לא מסוכן אם אתה יודע איך להלחם. ולמרות זאת אמא שלי באמת הייתה מעדיפה שאחליף את זה לספורט אחר, אולי לרכיבה על אופניים".

נילי מתגייסת לצה"ל ומקווה שיכירו בה כספורטאית מצטיינת, "לצערי פספסתי את הוועדה האחרונה, אני מקווה שצה"ל יכיר בי כדי שאוכל להשתתף בתחרויות, אם לא אאלץ שוב לדחות את השרות. זה ספורט נהדר, משחרר אנרגיות, חוויה".