ארומה ישראל עם מבט לקהל הדתי

רשת "ארומה-ישראל" שכבר מזמן מציעה לקהל שומרי הכשרות סניפים כשרים בכל רחבי הארץ ממשיכה להרחיב את הפעילות שלה בקרב הקהל הדתי וכעת מציעה סניפים המתאימים גם לקהל רחב יותר של שומרי הכשרות בישראל.

"ארומה מטפלת בצרכי האוכלוסייה הדתית בארץ בכל ההיבטים", מספרים ברשת, "ארומה משתדלת להקפיד על כל מרכיבי הכשרות מול כל הרבנויות בארץ במסגרת הסניפים הכשרים".

כעת, מסבירים בארומה-ישראל, הוחלט לתת מענה גם לאוכלוסיה החרדית בערים שיש צורך בכך כגון ירושלים (בסניפי גבעת שאול וממילא), בקרית אתא בנמל התעופה בן גוריון ועוד. בסניפים עם הכשרות ה"משודרגת" ניתן למצוא את ההכשר של "חתם סופר פתח תקווה,.

ברשת ארומה ישראל מציינים את התגובה החיובית לשינוי - "אנחנו פוגשים אלפי לקוחות דתיים חדשים", הם אומרים.

את הביקור שלנו בארומה ישראל ערכנו בסניף שבנמל התעופה בן גוריון. כבר בהגיענו למקום ניתן היה לשים לב לקהל הדתי הגדול שישב במקום. יצויין כי מדובר בנוסעים היוצאים שכבר עברו את כל הבידוקים לפני הטיסות והם נמצאים בשלב ה"דיוטי-פרי" לפני העלייה למטוסים. למרות שיש במקרים רבים אוכל במטוס, נראה שהקהל מעדיף לשבת לקפה וארוחה בבית קפה מסודר ואיכותי לפני שמצטופפים במושבי המטוסים.

את תהליך ההכשרה וההתאמה לקהלי היעד החדשים מלווה היועץ האסטרטגי מאיר ואקנין שמספר שהוא פוגש את שני הצדדים של המהלך ושניהם מרוצים - הרשת שמגיעה לקהלים חדשים ובעיקר הלקוחות שאפשרות קולינארית חדשה נפתחת בפניהם.

ואקנין מספר כי אחת הדוגמאות הבולטות להתאמת הרשת לאוכלוסיה הדתית בארץ הינה המהלך שהתבצע בסניף בקינון קרית אתא שם הכשרות המהודרת היא של רבנות העיר "בצעד זה ארומה מראה שהיא ערה לשינוי אוכלוסין הקורה בארץ", קובע ואקנין.

דוגמא זו חשובה לציון הואיל וישנה אוכלוסייה דתית וחרדית גדולה בקרית אתא. "אנו עדים לכניסה משמעותית של אוכלוסיה דתית חרדית לסניף ארומה בקניון עזריאלי שבקרית אתא. עובדה זו מראה על מקצועיות שיווקית של הרשת שמפתחת את עצמה מול קהלים שונים".