אגודת "יופי של ירקות" מעין יהב שהפכה למשווקת הירקות הגדולה בישראל מסכמת שנה מוצלחת במיוחד שבמהלכה הגיעו המכירות לשיא של 180 מיליון שקל, גידול של 50% לעומת השנה הקודמת עם 120 מיליון שקל.

מנכ"ל "יופי של ירקות", דניאל לב, אמר שהגידול החד במכירות הושג הן הודות לגידול בהכנסות של חקלאי עין יהב והן מהצטרפותם של קיבוצים וחקלאים נוספים לשיווק באמצעות האגודה.

הודות למצטרפים החדשים גדל סל הירקות והפירות ורציפות האספקה לשוק. תהליך הצמיחה צפוי להמשך בשנה הבאה וצפי ההכנסות הוא 210 מיליון שקל.

שנת השיווק בעין יהב מתחילה בחודש ספטמבר ומסתיימת בסוף אוגוסט. במושב יציינו את סיום השנה המוצלחת באירוע חגיגי שיערך ביום חמישי הקרוב (22.8.13) בהשתתפות אנשי רשתות השיווק, סיטונאים, מועצת הצמחים וחקלאים שיגיעו מכל הארץ.

באירוע יופיעו קובי מימון במופע סטנד-אפ, אמן החושים נמרוד הראל ולהקת אוברטון עם ביצועים של שירים ידועים ומוכרים.

עד לפני כשלוש שנים שיווקה "יופי של ירקות" רק את התוצרת של חקלאי עין יהב. על פי החלטת הנהלת האגודה שונתה המדיניות ולשיווק המאורגן הצטרפו קיבוצים וחקלאים מהערבה ומחלקי הארץ האחרים. כתוצאה מכך סל המוצרים התרחב וכולל כיום פרי הדר, חצילים, בצל, סברס, ענבים ופירות קיץ בנוסף לענפי העוגן של חקלאי עין יהב – פלפלים, מלונים ואבטיחים.