Ayelet Shaked
Ayelet ShakedArtium Degel

ח"כ איילת שקד תוקפת בחריפות את ארגון השמאל היהודי-אמריקאי 'ג'יי סטריט' ואת חברי הכנסת שהגיעו לכנס של הארגון.

"בימים האחרונים התקיים בוושינגטון כנס של ארגון ג'יי סטריט", פתחה שקד את דבריה בפייסבוק, "למי שלא מכיר הארגון הוקם כקונטרה לשדולה הפרו ישראלית איפא"ק, על ידי גורמים ביהדות ארה"ב שטענו כי איפא"ק מובילה קו המזדהה מדי עם ישראל".

"ג'יי סטריט לקח על עצמו את תפקיד המבקר הקולני של ישראל. בין פעולותיו ניתן למנות הובלת מסע תקשורתי נגד הטלת סנקציות על איראן על ידי הקונגרס האמריקני, גינוי מבצע עופרת יצוקה והגדרתו כ'פעולה בלתי לגיטימית ואף קרימינלית', הגדרת ההשתלטות על המרמרה כ'ברוטליות ואכזרית', תמיכה בממשל האמריקני בדרישתו להקפיא את הבנייה בירושלים, לחץ על הממשל האמריקני שלא להטיל ווטו על הצעת הרשות הפלסטינית לגנות את ישראל בגין הבנייה ביהודה ושומרון ועוד".

"בקיצור, אתם מבינים עם מי יש לנו עסק".

"לכינוס של הארגון הזה, שהגדרתו כשמאלני קיצוני היא אנדר סטייטמנט, הגיעו מספר חברי כנסת כמו שרת המשפטים ציפי לבני, יצחק וקנין מש"ס וצחי הנגבי מהליכוד. ואני שואלת אותם, חברי כנסת יקרים, אלו החברים שלכם? אלו הגורמים איתם אתם בוחרים להזדהות? הגעתכם לכנס של הארגון מהווה לגיטימציה לביקורת קיצונית ובלתי מאוזנת על ישראל".

שקד הדגישה כי היום ברור לכל כי תמיכתו של ממשל אובמה בישראל אינה מוחלטת "ואתם מחזקים את אלו שהובילו את אובמה למחוזות ההזויים האלו?"