האשמות מאחורי הנופים. קנדה
האשמות מאחורי הנופים. קנדהפלאש 90

פעילים יהודים הנמנים על ארגון השמאל הקיצוני "קולות יהודיים עצמאיים (IJV) צילמו סרטון תעמולה נוסף נגד רשת בתי הקפה "ארומה", שלה מספר סניפים בטורונטו. על כך מדווח אתר שלום טורונטו.

אחד הפעילים נכנס לבית הקפה, הזמין כוס קפה וכאשר זו סופקה לו, אמר למצלמה, כי הוא אינו יכול לשתות קפה ב"ארומה", כיוון שמדובר ברשת בתי קפה המפעילה סניפים על "אדמה גזולה", ובכך היא מהווה חלק מ"הכיבוש". הוא הותיר את כוס הקפה על הדלפק ויצא.

מחוץ לבית הקפה המתינו לו מספר פעילות לבושות בחולצות ירוקות, עליהן נכתב "תשוחרר פלסטין", וגבר שניגן בגיטרה. קבוצת הפעילות רקדה ושרה למען הטלת חרם על רשת "ארומה" מתוך מחויבות לזכויות האדם. כמו כן, נישא שלט עליו נכתב: "ארומה - טעם מר של כיבוש, דיכוי וגזילת אדמות בידי ישראל. החרימו את בתי הקפה של ארומה ואת האפרטהייד הישראלי".

בהקדמה לסרטון הווידאו צוין, כי המחאה של ארגון "קולות יהודיים עצמאיים"  היא ביטוי לסולידריות עם הקמפיין של החברה האזרחית הפלסטינית להטלת חרם על ישראל, ועל בסיס זה הארגון אימץ את הקריאה לנקוט פעולה נגד קפה ארומה בטורונטו

אחת הפעילות שנטלה חלק במחאה הייתה סנדרה רוץ' (Sandra Ruch), אזרחית קנדית – ישראלית, תושבת טורונטו. סנדרה משמשת גם כמתאמת של ארגון הקול הקנדי של נשים למען השלום (Canadian Voice of Women for Peace) והיא חברה בוועדת ההיגוי של היוזמה לבניית ספינה בעזה .(Gaza's Ark) . 

בעצרת "יום אל-קודס" בטורונטו (18 באוגוסט 2012), שניזומה ע"י איראן לציון המחויבות המוסלמית לשחרור פלסטין, הוזמנה סנדרה  לנאום במדשאת בית המחוקקים של אונטריו. בנאומה הקצר היא תקפה במילים חריפות את מדיניות ישראל והיהדות כפי שמיוצגת ע"י הארגונים היהודיים המרכזיים בקנדה ובישראל, והביעה הזדהות מוחלטת עם העם הפלסטיני במאבקו לשחרר את פלסטין מידי "הכיבוש הישראלי". היא קראה לצאת נגד הממשלה הישראלית "הנוראה והמתועבת" ונגד הציונות ובעד "שחרור פלסטין".