השחרור הלילי של קבוצת המחבלים הראשונה
השחרור הלילי של קבוצת המחבלים הראשונהפלאש 90

צביקה פוזיס -שחק, יו"ר ארגון נפגעי פעולות איבה, תוקף את הדרך שבה פורסמה רשימת המחבלים המיועדים לשחרור בעוד פחות מיומיים.

פוזיס שחק מזכיר, כי בפעם הקודמת מחה על אי העברת השמות לישי הארגון כך שלא ניתן היה לעדכן את המשפחות. הדבר אמנם שונה אולם הדרך נותרה בעייתית לטענתו.

"הפעם העבירה ממשלת ישראל  את רשימת הקורבנות שרוצחיהם עומדים בפני שחרור אך לצערנו שוב כשלה המדינה שכן מדובר היה ברשימה חלקית אשר הועברה ברגע האחרון ולא כללה את כל פרטי הקשר למשפחות הנפגעים וכל זאת בלוח זמנים אשר לא אפשר את יישומה".

לא ברור לאן מיהרה ממשלת ישראל? למה אי אפשר היה להמתין עד שיודיעו למשפחות בשעות הבוקר ולא באישון לילה כמו גנבים", תוהה פוזיס-שחק.

"אני פונה לממשלת ישראל ומבקש, שימו את המשפחות השכולות בראש סדר העדיפויות שלכם. פרסום שמות המרצחים פחות חשוב מהצורך והמחויבות שלכם לעדכן בצורה מכובדת את אותן המשפחות. אנחנו הארגון היציג מוכנים לסייע לכם בכל שנדרש ולמרות שאין זה תפקידנו המוסרי להיות אלה אשר מביאים את בשורת האיוב הקשה הזאת למשפחות שאיבדו את יקיריהם", הוסיף.

"אנו קוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה הקדישו את כל האמצעים הדרושים כדי שמשפחות תוכלנה לקבל את ההודעה הקשה של שיחרור רוצחי יקיריהם בצורה מכובדת ולא מעל דפי העיתון/האינטרנט", קרא פוזיס-שחק.