פורש. עיני.
פורש. עיני.פלאש 90

יו"ר ההסתדרות עופר עיני נפגש בשעה זו עם ראשי סיעות הקואליציה בהסתדרות. בפגישה הודיע יו"ר ההסתדרות לראשי הסיעות על החלטתו לסיים את תפקידו כיו"ר ההסתדרות החל מ 1/2/2014.

"בפברואר 2014 ימלאו 8 שנים לכהונתי בתפקיד יו"ר ההסתדרות. אני חש תחושת מיצוי ורצון לצאת לדרך חדשה. בתקופה זו הגיעה ההסתדרות לשיאים חסרי תקדים בכל הקשור להשפעתה על המשק, החברה הישראלית ועל ציבור העובדים והגמלאים והיא זוכה לאהדה רבה בקרב הציבור כולו", אמר עיני.

"בשנות כהונתי הצליחה ההסתדרות להוביל למהלכים הסטורים ביחסי העבודה בישראל ובניהם – פנסיית חובה לכלל ציבור העובדים ; הסכמים קיבוציים לטובת עובדי הקבלן ; הגדלת שכר המינימום ומבחינתי - נקודת השיא מתרחשת בימים אלו כאשר מאות מקומות עבודה חדשים מתאגדים במסגרת ההסתדרות", ציין עיני.

מההסתדרות נמסר כי בישיבת הנהגת ההסתדרות שתתקיים היום בשעה 12:00 יודיע יו"ר ההסתדרות על כוונתו להמליץ בפני בית נבחרי ההסתדרות (בינ"ה) על מועמדותו של אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, ליו"ר ההסתדרות הבא, וזאת בהתאם לחוקת ההסתדרות.

בשנים האחרונות כיהן אבי ניסנקורן בהצלחה רבה כיו"ר האגף לאיגוד מקצועי והוא זוכה לאמון ולאהדה רבה בקרב האגודים, המרחבים, וועדי העובדים וציבור העובדים. במסגרת תפקידו הוביל ניסנקורן את מרבית המשאים ומתנים שניהלה ההסתדרות מול הממשלה והסקטור העסקי והוכיח כי הינו ראוי להוביל את ההסתדרות בשנים הבאות.