כלפה וחברי ההנהגה הצעירה
כלפה וחברי ההנהגה הצעירהההנהגה הצעירה

ח"כ זבולון כלפה (הבית היהודי) נפגש השבוע עם חברי ההנהגה הצעירה המתגוררים בנתיבות והעניק להם את הסמכות להפעיל את הלשכה לפניות הציבור שלו שנפתחה לאחרונה בעיר.

חברי ההנהגה הצעירה יסייעו לרכז את הפניות, ופעם בשבוע יהיה מפגש קבוע בין התושבים לח"כ כלפה, שם יוכלו לפרט את מצוקותיהם.

ח"כ כלפה יגיע ללשכה לפגישות שייקבעו עם התושבים, כמו גם כדי לטפל אישית בבעיות שירכזו הצעירים. מדובר בפיילוט ראשוני שילך ויתרחב למקומות נוספים בארץ וייתן מענה לפניות התושבים במקומות שונים.

לדברי ח"כ כלפה, "בשעה טובה פתחנו את הלשכה הפרלמנטרית בנתיבות, דבר שהבטחתי לעשות במהלך תקופת הבחירות לפני היבחרי לכנסת, כדי לחבר ולקשר את הדרום, נתיבות, אופקים, הקיבוצים, שדרות וכל הנגב כולו".

"אני בטוח ומאמין שבלשכה הזו יוצקו תכנים של סיוע, קשר וחיבור, ונוכל לשמש ככתובת לתושבי האזור לצרכים השונים והמגוונים שלהם", הוסיף.

כלפה החמיא להנהגה הצעירה ואמר, כי "התמהיל הזה שקיים בתוך המפלגה שלנו של השילוב בין הכח הצעיר בהנהגה הצעירה, שפועל ועושה רבות ברחבי הארץ כולה, לבין הח"כים המשתדלים מאוד לסייע ככל יכולתם, זהו שילוב מנצח וללא ספק תושבי הנגב המערבי יחושו כך בזמן הקרוב".

נועם מדר, בוגר ההנהגה הצעירה, שירכז את הלשכה, אמר כי "הבית היהודי ממשיך להיפתח לקהלים חדשים והלשכה של ח"כ כלפה בדרום תהפוך בע"ה למוקד שיוכל לתת מענה ופתרונות במגוון רחב מאוד של נושאים. אנו מודים לידידנו ח"כ זבולון כלפה על האמון בי ובצוות של ההנהגה הצעירה להוביל את הלשכה".

שרון טויטו רכזת מחוז דרום: "הענות לפניות ציבור מהווה אבן דרך בבנייתה של חברה בריאה. אנו נשתדל בעבודה מאומצת לעזור לכל פנייה שתידרש ובכך לצמצם את הפערים בין הפריפריה למרכז".

בפגישה השתתפו, בנוסף לח"כ כלפה, גם אסף דנוך רכז ההנהגה הצעירה של הבית היהודי, שהבטיח לעזור ולסייע, וחברים נוספים בהנהגה הצעירה.

נועם מדר הוא תושב נתיבות, בן 25 נשוי ובעל תואר ראשון. איש חינוך בתחומים הפורמאלי והלא פורמאלי. ניהל בעבר עמותה, ופרוייקטים ארציים לנוער ובצה"ל.