איומים מגבוה
איומים מגבוהצילום מסך. 'מבט לתקשורת הפלשתינית'

בסרטון וידאו שפרסם ארגון 'גדודי השהידים של אל אקצא', הארגון הצבאי של תנועת הפתח', ארגונו של יו"ר הרש"פ אבו מאזן, מופיע רעון פנים המאיים בחטיפת חיילים ישראליים. כך מדווח מכון 'מבט לתקשורת הפלשתינית'.

על פי הדיווח המחבל רעול הפנים מבהיר כי "אנו נערכים לחטיפת חיילים ציוניים". את הדברים אומר המחבל כאשר הוא חמוש ויושב בין עשרות רקטות. לדבריו יעד החטיפות של חיילים בידי אנשי הארגון הוא "לרוקן את מחנות המעצר הציוניים".

ב'מבט' מציינים כי מדובר באזהרה ברורה לפיה בכוונת מחבלי תנועת פת"ח לפעול בעקבות התקדים של תנועת החמאס שחטפה את גלעד שליט והחזיקה אותו בשבי במשך חמש שנים, עד לשחרורו תמורת יותר מאלף אסירים ביטחוניים, בהם מחבלים רוצחים.

עוד יצוין כי בסרטון מופיע איום נוסף לפיו רקטות ישוגרו עד "לעומק הציוני" וכי "נכה באויב הציוני בשטחו שלו".

ואם למישהו יש ספק בדבר שייכותו של הארגון לתנועת הפתח' של אבו מאזן נראה שהספק יכול להתפוגג בציטוט נוסף שמציגים אנשי 'מבט לתקשורת הפלשתינית'. מדובר בציטוט של אל חיאת אל ג'דידה, העיתון הרשמי של הרש"פ, המתייחס לפיצוץ ברובע הדאחייה שבביירות. על פי ציטוט זה "גדודי השהידים של אל-אקצא, הזרוע הצבאית של תנועת פת"ח, גינו את הפיצוץ שהתרחש אתמול בדאחייה בביירות". נראה שבפתח' לא מנסים להתנער מהארגון שמפיץ איומים בטרור בעורף הישראלי.