ניהול גרעו. כהן בבית המשפט
ניהול גרעו. כהן בבית המשפטצילום: פלאש 90

אלי כהן, שהפסיד בבחירות בבית שמש לראש העיר החרדי משה אבוטבול, משוכנע שבית המשפט המחוזי בירושלים יקבל את הערעור שלו ושל היועץ המשפטי לממשלה ויורה על בחירות חוזרות בעיר.

כהן מציין, כי "נפל דבר בישראל, היועץ המשפטי בצעד תקדימי ערער על תוצאות הבחירות בבית שמש. אנחנו סומכים על בית המשפט ולשמחתי יש הסכמה על העובדות שהיו זיופים ולא משנה כמה, זה מאבק על הדמוקרטיה, כי לא כתוב לא תגנוב קצת או לא תגנוב הרבה, כתוב לא תגנוב. הייתה כאן שיטתיות ואין מקום לסלחנות".

לדבריו, לא מדובר כאן על מלחמה בין חרדים ללא חרדים אלא על ניהול תקין של עיר, "הניסיון של אבוטבול לומר או הם או אנחנו, הוא נסיון להימלט מהאמת. הרי ראינו בירושלים שיש הרבה חרדים שהצביעו לניר ברקת. העניין האמיתי הוא שאבוטבול ניהל את בית שמש גרוע מאוד. המצב של בית שמש לא טוב, רמת תחזוקה נמוכה, כבישים לא תקינים, מוסדות לימוד בקראוונים, אין תרבות, בקיצור העיר לא מתנהלת כמו שצריך".

כהן משוכנע שגם החרדים יסכימו שצריך להחליף את אבוטבול, "אין להם ברירה הם מצביעים על פי מה שהרבנים אומרים להם, אבל את האמת כולם יודעים, בית שמש נמצאת במצב סוציו אקונומי דרגה 3, בונים כמו גנבים בלילה, במשמרת שלי זה לא ימשך. לא שמעתי עד עכשיו את אבוטבול מוקיע אפילו פעם אחת את המזייפים והדברים נאמרו גם אתמול בבית המשפט".