ראש המועצה האזורית גוש –עציון, דודי פרל שיגר מכתב לשר החינוך- שי פירון, ובו הוא מבקש לכלול בתוכנית הלימודים את מורשת הקרב של שיירת הל"ה.

את המכתב שיגר פרל לשר פירון לקראת יום השנה 66 לנפילתם של לוחמי הפלמ"ח (הל"ה) שנפלו בקרב בעת שביקשו להגיש סיוע לגוש עציון הנצור, החל מחר- ה' בשבט, 

פרל ציין במכתבו, כי "צעירים-לוחמים אלו הנם חלק מן הפסיפס האנושי המרכיב את 'מגש הכסף' שעליו קיבלנו את מדינת ישראל, ובניין ארצנו. ברבות השנים הפך קרב זה לסמל בחברה הישראלית לגבורה היהודית, לערבות ההדדית ולאהבת העם והארץ ולמסירות הנפש עליהם".

"אני מוצא לנכון להמליץ בפניך ולבקש כי מורשת קרב זו תיכלל בתכנית הלימודים ותילמד במסגרת הלימודים המתאימה (של"ח או היסטוריה וכיו"ב)", הוסיף פרל.

פרל ציין עוד, כי "אין לי ספק כי המסר והערכים המשתקפים מן הקרב המדובר ודאי קרובים לליבך והם בגדר המשך לפועלך במשרד החינוך ומן הראוי שילדינו יכירו את סיפור הגבורה שממנו לא שרד איש, ולוחמיו הקריבו את היקר מכל עד לאחרון שבהם ובכך נבטיח כי זכרם ומעשי גבורתם לא ישכח".

כמדי שנה המועצה האזורית גוש-עציון בראשותו של דודי פרל, עורכת צעדה לזכר ל"ה הנופלים בתוואי הליכתם לגוש- עציון, ועד מקום נפילתם- בגבעת הקרב.

הצעדה אמורה להתקיים ביום חמישי הקרוב, ואלפים צפויים להשתתף בה, ביניהם שר הכלכלה- נפתלי בנט, תנועות נוער, מכינות קדם צבאיות, חיילים, בני נוער ומבוגרים.