העיתונאי והאתלט לשעבר ניסים קיוויתי יהיה בין 25 הספורטאים והאישיים שיקבלו היום (רביעי) עיטורים על מפעל חיים בספורט, בטקס שמארגנת התאחדות לספורט הותיקים בישראל. את העיטור יעניק השר לענייני אזרחים ותיקים, ח"כ אורי אורבך, בטקס שיתקיים במרכז עינב בתל אביב.

הענקת הפרס היא מסורת רבת שנים שמאחוריה עומדת התאחדות ספורט הוותיקים.

קיוויתי בן ה-86, היה בצעירותו אלוף ישראל בריצות 400, 800 ו-1500 מ' . ב-1952 שידר לראשונה שידור חי מהמשחקים האולימפיים בהלנסיקי עבור הבי.בי.סי. סיקר ושידר מ-14 משחקים אולימפיים בסה"כ ומעוד אליפויות עולם רבות באתלטיקה וכדורגל. היה גם כתב ידיעות אחרונות בלונדון ובוושינגטון .

בנוסף לקיוותי יקבלו את העיטור עוד 24 ספורטאים ואישיים, בינהם אשר בלוט בן ה-82, שהיה בשנות ה-50 קפטן הפועל תל אביב בכדורגל. לצידו יקבל את העיטור יוסף גולדשטיין בן ה-80, אשר כיכב במדי מכבי תל אביב בשנות ה-50. את הדור הצעיר יותר בכדורגל ייצג המאמן זאב זלצר, אשר יקבל את העיטור על פעילותו לקידום ענף הכדורגל בקרב בני הנוער. גם מוטי אורנשטיין, מי שהיה מהבעלים של הפועל ת"א בכדורגל והקים יחד עם סמי סגול את עמותת "מיפעלות", יקבל עיטור על מפעל חיים.

לצד אנשי הכדורגלן ניתן לציין את האתלט איגור אברונין, אשר מחזיק עדיין בשיא הישראלי בהדיפת כדור ברזל ובזריקת דיסקוס, את השר וחבר הכנסת לשעבר והכדורידן הפעיל, אופיר פינס.

עוד בין מקבלי העיטורים: דוד תמרי – שחיה, סמיון שטיינבוק – איגרוף, ברוך עזרתי – כדורגל נוער, יוסף עובד – שייט, אלי סמוכה – אופניים, מוריס סמדג'ה – ג'ודו, עוזי מור – כדורעף, מומו לוצקי – כדורסל, דוד כפרי – כדורעף, דפנה הר אבן – קליעה, אמנון גור – אתלטיקה, אליעזר בר קיני – חינוך גופני, רעיה בורנשטיין – אתלטיקה, אורי ברגמן – ספורט נכים, רות בצר – כדורעף, יצחק בן שחר – טניס, אברהם בן זקן – התעמלות, מיקי אילון – שייט.