אוהדים ירושלמים. סבלו בכניסה למשחק
אוהדים ירושלמים. סבלו בכניסה למשחקצילום: פלאש 90

סיימו את העונה. המשחק המסקרן ביותר ברבע גמר גביע המדינה בכדורגל בין בית"ר ירושלים לעירוני קריית שמונה, הסתיים עם ניצחונה של המארחת על הירושלמים, בתוצאה 2:0.

הירושלמים הרחוקים סבלו כבר עוד לפני המשחק, כאשר אלפי אוהדי הקבוצה נתקעו מחוץ לאצטדיון, בשל בעיה במכירת הכרטיסים. הבעיה נבעה ככל הנראה מאי איוש עמדות הכרטיסים מטעם חברת "בימות", שמכרה את הכרטיסים לאוהדי בית"ר.

מתוך בירור מקיף שערכנו, עולה כי חברת הכרטיסים שמוכרת את כרטיסי המשחק של בית"ר, חברת "בימות", מכרה את הכרטיסים למשחק הגביע החשוב של הקבוצה באינטרנט דרך האשראי של האוהדים.

בימות" קבעו, כי איסוף הכרטיסים למשחק יהיה בקופות האצטדיון של הקרייה, בו ביום. הנהלת המועדון מהצפון, העמידה לרשות חברת בימות שבעה קופות למטרת איסוף הכרטיסים, אבל דאגה לאייש רק שתי קופות מתוך השבעה באנשי מכירות. דבר זה גרם לעומס רב של אנשים, שגם ככה כמו ישראלים טובים, באים תמיד ברגע האחרון.

כתוצאה מהבלאגן ששרר בחוץ, פתיחת המשחק נדחתה בכעשר דקות, ואוהדים רבים נכנסו לתחומי האצטדיון אבל לא ליציע שלהם. האוהדים הרבים, פשוט טיפסו מעל הגדרות המפרידות בין היציעים השונים, וסיכנו את חייהם בכך. 

לא רק בלאגן היה באצטדיון הערב, גם משחק היה : עד הדקה ה-79 התנהל המשחק בצורה שווה בשני הצדדים, כשגם המקומיים וגם האורחים מגיעים למצבים קורצים ומחטיאים. בדקה ה-79 רוג'רס קולה המחליף כבש לרשת של אריאל הרוש, וקבע עשר דקות לסיום המשחק 1-0 לטובת המקומיים. אופיר קריאף, שלקח קשה את ההובלה הפתאומית של הקריה, עשה עבירה מאחורה על דוד מנגה חלוצה של הקרייה, עבירה שזיכתה את קריאף בכרטיס אדום. עם עשרה שחקנים ובפיגור של אחד אפס, בית"ר לא הצליחה לחזור למשחק. שתי דקות לאחר העבירה, היא אף ספגה את השער השני בדקה ה-83 מרגליו של אותו מנגה. לבית"ר עכשיו נשאר רק לחכות ליום בהיר של שמש, כי לים היא כבר יכולה לצאת.

כך נגמר במשחק הקודם בין הקבוצות בליגת העל: