שמעון מזרחי.
שמעון מזרחי.צילום: פלאש 90

הקבוצה של המדינה? רגע לפני שהיא פוגשת את צסק"א מוסקבה, במשחק סיום הטופ 16, מפרסמת הקבוצה מתל אביב את סדר המשחקים בשלב הבא, שלב ההצלבה.

כזכור, מכבי אלקטרה תל אביב הצליחה לעלות לשלב ההצלבה באופן מעשי וסופי כבר בשבוע שעבר, לאחר שניצחה בשתי נקודות הפרש את באיירן מינכן על אדמת גרמניה. בסדרת ההצלבה, תתמודד מכבי מול ארמאני מילאנו האיטלקית שבשורותיה מככב קית' לנגפורד. 

על פי לוח המשחקים, המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך ביום רביעי ה-16/4 באולמה הביתי של מילאנו, שם גם יתקיים אירוע הפיינל פור היוקרתי של המפעל. גם המשחק השני ייערך באולם האיטלקי, כאשר המשחק יתקיים ביום שישי, יומיים בלבד לאחר המשחק הראשון. המשחק יתקיים באותו הזמן שרבים מאוהדי הקבוצה הישראלית יאכלו את סעודת השבת שלהם, שכן הוא יתקיים בשעה 21:45 שעון ישראל.

ממועדון הכדורסל מכבי תל אביב נמסר כי במקור צמד המשחקים באיטליה היה אמור להתקיים בימים שלישי וחמישי באותו השבוע. ומשחק מספר שלוש, שיתקיים בארץ, היה אמור להתקיים בערב החג השני של פסח.

אך "בעקבות בקשת הקבוצה לארח את משחק מספר 3 שיתקיים בארץ במוצאי פסח שני.. נאלצו לזוז גם שני המשחקים הראשונים לרביעי ושישי" לדברי המועדון, "הנהלת המועדון ניסתה לשנות את מבנה הסדרה, אך נענתה בשלילה".

הכוונה הייתה רצויה, המעשה אולי גם, אבל התוצאה? לא רצויה בכלל.