ראש העיר רביבו בטקס
ראש העיר רביבו בטקסדוברות העירייה

במהלך חגיגות המימונה בלוד אמר אמש ראש העיר עו״ד יאיר רביבו כי הבניה במתחם החרדי 'אחיסמך' תחל כבר בימים הקרובים.

בטקס המימונה נטל חלק חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה). בנאומו הודה ראש העיר לח''כ אשר על השתתפותו באירוע והבהיר כי הוא שמח בהגעת האוכלוסיה החרדית לעיר לוד.

"איכלוס השכונה יחזק את העיר לוד הנמצאת בתנופת פיתוח" אמר רביבו והוסיף "אני רוצה להודות לחה"כ יעקב אשר על עמידתו לימין העיר לוד ובעזרת ה' בקרוב מאד יתחילו העבודות בשטח".

בהמשך הבטיח לח״כ אשר כי בתוך ימים תחל הבניה. ״את חגיגות המימונה של השנה הבאה נחגוג כבר בבתי התושבים באחיסמך. אני מקווה כי כבר בימים הקרובים יתחילו לבנות בשטח. הבנתי כמה הנושא חשוב והעיריה ביחד עם משרדי הממשלה נערכים להתחלת העבודות. ואני בטוח שנקבל את העזרה להשגת התקציבים למוסדות הציבור ששכונה זו תצטרך.״

ח״כ אשר אמר בתגובה לדבריו של ראש העיר כי ״אני שמח ומודה לראש העיר על כך שזכה לשמח אלפי משפחות צעירות חרדיות וסוף סוף לאחר המתנה ממושכת ואי וודאות גדולה הם יכולים להרגיש כבני חורין ולנשום לרווחה. אין לי ספק כי המאמצים הכבירים שהושקעו בנושא זה בחודשים האחרונים במטרה שחברי קבוצת הרוכשים החרדית לא ייפגעו נשאו פרי וכבר בימים הקרובים נראה את העבודות הראשונות בשטח.

"אני מקבל את ההזמנה של ראש העיר למימונה שנה הבאה באחיסמך גם אם זה יעשה באתר הבנייה", הוסיף אשר, ''אני וחברי נמשיך לעמוד לימין ראש העיר וכבר ניכר השינוי המתחולל בעיר בפיתוח והשקעה למען תושבי העיר מאז היכנסו לתפקיד".