חיישן וזום גדולים יותר. ה-Galaxy K Zoom של סמ
חיישן וזום גדולים יותר. ה-Galaxy K Zoom של סמסמסונג

סמסונג הכריזה על הדור הבא של הטלפון המצלמה שלה.

המכשיר החדש ייקרא Galaxy K Zoom. הוא מחליף את ה-Galaxy 4S Zoom. המכשיר החדש מתהדר בחיישן BSI CMOS בגודל של 20.7 מגה פיקסלים. חיישן זה אמור לקלוט כמות גדולה יוצר של אור בהשוואה למצלמות טלפונים רגילים. אור נוסף זה אמור לשפר את איכות התמונות בתנאי צילום גרועים.

כמו כן מצויד המכשיר בזום אופטי ברמה של x10 וכן מייצב תמונה אופטי. החברה גם הוסיפה מבזק Xeon במקום מבזק לד, כמקובל במצלמות טלפונים חכמים. עוד שינוי חשוב הוא שעדשת המצלמה מתכנסת לחלוטין לתוך גוף המצלמה בעת שהיא אינה בשימוש. כך היא אינה מפריעה לשימוש במכשיר כטלפון.

מבחינה טלפונית מבוסס ה-K Zoom על מערכת על שבב חדשה של סמסונג, ה-Exynos 5 Hexa שמציעה ארבע ליבות מהירות שנכנסות לעבודה בעת הצורך, וזאת לצד שתי ליבות איטיות שפועלות בתנאים עבודה רגילים. המכשיר מצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון בלבד וחריץ הרחבה לכרטיסי microSD.

מבחינה חיצונית דומה ה-K Zoom ל-Galaxy 5S החדש של החברה מבחינת עיצוב. המסך קטן יותר, 4.8 אינץ', ועוביו ומשקלו כמובן גדולים יותר: 22 מ"מ ו-220. קצת הרבה לטלפון, לא רע למצלמה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 4.4.

המחיר לא נקבע עדיין, אך המכשיר יגיע בהמשך השנה גם לארץ. לחצו כאן לפרטים נוספים.