גלי צה"ל
גלי צה"לצילום: פלאש 90

מפקד תחנת גלי צה''ל, ירון דקל, התנצל (רביעי) בפני מאזיני הרדיו בעקבות הדברים החמורים שנאמרו נגד הציבור החרדי במהלך תכנית מיוחדת ליום העצמאות.

ח"כ אלי ישי שוחח עם דקל וביקש לדעת כיצד הוא פועל למניעת הישנות המקרה. מפקד גלי צה''ל ביקש להתנצל בשמו ובשם התחנה מהמאזינים ומהציבור החרדי.

לדברי דקל, מדובר באירוע בודד שאיננו מייצג את רוח התחנה. דקל ציין כי מי שהשמיע את הדברים החמורים נגד החרדים איננו מועסק בגלי צה''ל וזו הפעם האחרונה בה יעלה לשידור בתחנה.

הדברים נאמרו בתכנית "לא רוצים לישון עצמאות" ששודרה בתחנת הרדיו הצבאית, שוחחו משתתפי הפאנל בנושאי צער בעלי חיים וצמחונות. "אני מבחינתי באמת הייתי אוכל בעלי אדם, בעלי אדם, בכיף כי חיות לא בא לפגוע", אמר חבר הפאנל והוסיף משפט "בא נדלל את האוכלוסייה, זה יהיה נהדר".

המגישה שלא הבינה שאלה "את מי למשל? כי זה שילוב נורא בעייתי, זה צריך להיות מישהו שאתה רוצה להרוג אותו ואתה לא אוהב אותו ומישהו שלא דוחה אותך לאכול?".

חבר הפאנל אמר בתגובה כי היה רוצה לדלל את האוכלוסייה החרדית. "זה בדיוק הפרדוקס כי אנשים שהכי הייתי רוצה לדלל את האוכלוסייה שלהם זה החרדים, אבל בטח יש להם את הטעם הכי מגעיל, זה בטח נורא דלוח".