חברת סייבר ארק הוכתרה כמנצחת בתחרות השנתית באירופה של SC Magazine ,עיתון אבטחת המידע היוקרתי ובינלאומי המיועד למומחי אבטחת מידע ברחבי העולם.

החברה זכתה במקום הראשון בקטגוריית ההגנה מפני איומי סייבר מתקדמים. הפתרון של סייבר ארק להגנה על חשבונות פריבילגיים (בעלי הרשאה גבוהה) נבחר מתוך קבוצה של פיינליסטים ממיטב תעשיית אבטחת המידע.

בנוסף סייבר ארק דורגה כ"מומלצת ביותר" בקטגוריית ניהול זהויות ברשת.

"חשבונות פריבילגיים ואדמיניסטרטיביים הם פרצה בולטת למתקפות מתקדמות, כיוון שהם מאפשרים לתוקפים להפוך בפועל למשתמשים-מבפנים ברשת הארגונית ולהשתלט על תשתית החברה. מניעת הפריצה לחשבונות כאלה היא קריטית בהגנה כנגד המתקפות הנוכחיות", אמר ג'ון ווראל, סמנכ"ל שיווק סייבר ארק.

"אנו גאים לקבל הכרה מארגון שבאמת מבין את איומי האבטחה העומדים בפני ארגונים כיום. הפרס הזה מחזק את תפיסת אבטחת המידע של סייבר ארק, תוך שאנחנו ממשיכים לפתח פתרונות חדשניים להגנה בזירת איומים שהופכת ליותר ויותר מסוכנת".

תפיסת אבטחת המידע של סייבר ארק מבוססת על הגנה "מבפנים החוצה", תוך התמקדות בהגנה על המטרות האיכותיות אליהן מכוונים התוקפים – נכסי המידע הרגישים בארגון. הטכנולוגיה שלה מנקזת את הגישה הנעשית באמצעות חשבונות פריבילגיים אל כל נכסי המידע הרגישים של הארגון למערכת אבטחה מרכזית, המבקרת ומנטרת את הגישה לנכסים אלו, ובאמצעות יכולות ניתוח מתקדמות יכולה לזהות פעילות חשודה ולנתק את התוקף מיידית מכל נכס מידע רגיש.

בתחרות, שכללה מאות חברות וספקי שרותים, נבחר הפתרון של סייבר ארק על ידי פאנל שופטים שנבחר בקפידה על ידי צוות SC Magazine, בהם נציגים של חברות המשתמשות בפתרונות אבטחת מידע, אנליסטים, מנהלים בחברות ייעוץ עצמאיות, ואנשי אקדמיה, רבים מהם משמשים או שימשו בעבר כמנהלי אבטחת מידע בארגונים.

לדברי בכירה במערכת SC, אילנה ארמסטרונג, "לאחר בחינה מדוקדקת של כל המוצרים שהגיעו לשלב הסופי בקטגוריה זו, סייבר ארק נבחרה כזוכה בזכות יכולתה לענות בצורה הטובה ביותר על צרכי הלקוחות".

פרסי SC מוכרים כאות מכובד בקרב מקצוענים בתחום אבטחת מידע. התחרות השנתית משקפת את הפתרונות הטובים ביותר, השירותים המצטיינים ואנשי המקצוע העובדים כדי להדוף את איומי האבטחה הרבים בעולם הארגוני והעסקי כיום. SC Magazine מזהה ומצביע מדי שנה על ההישגים של תעשיית אבטחת המידע, על החידושים ועל הישגיהם של ממשלות, עסקים ועמותות בתחום.