הישג. אבי ניסנקורן
הישג. אבי ניסנקורןפלאש 90

בתום הצבעה בישיבת בית נבחרי ההסתדרות, נבחר יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אבי ניסנקורן, לשמש כיושב הראש הארבעה עשר של ההסתדרות הכללית החדשה.

ניסנקורן אשר יחל את תפקידו באופן רשמי החל מה-1 ביוני, יחליף בתפקיד את עופר עיני אשר הודיע על פרישתו לפני כשישה חודשים.

עו"ד אבי ניסנקורן, בן 47, הוא בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב. לפני שהחל לשמש כיו"ר האגף לאיגוד מקצועי, הוא עמד בראש משרד עורכי דין מהמובילים בארץ בתחום יחסי העבודה. לפני כ-15 שנים, ניסנקורן גויס לראשונה להסתדרות כדי להוביל את מחלקת ההסכמים הקיבוציים ולאחר מכן שימש בתור היועץ המשפטי של האגף לאיגוד מקצועי.

בתפקידו האחרון, ניסנקורן ניהל משאים ומתנים והוביל הסכמי שכר ארציים והסכמי עבודה לסקטורים רחבים במשק.

יו"ר ההסתדרות נשוי לד"ר אנדריאה ניסנקורן, רופאה בכירה ומומחית לנוירולוגיית ילדים במרכז הרפואי שיבא בתל-השומר. לזוג שני ילדים.

"ההסתדרות היא ביתם של העובדים והגמלאים בישראל ואני כאן כדי לשמור על הבית הזה ולהוביל אותו להישגים חדשים. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות מקרב לב לעופר עיני על עשייתו הציבורית רבת השנים ועל תרומתו האדירה להגנה על זכויות עובדים ולקידום העבודה המאורגנת בארץ", אמר ניסנקורן.

היו"ר הנבחר הדגיש כי "ההסתדרות של היום חזקה ויציבה מאי פעם. מתוך אמונה עמוקה בערכי השוויון וצמצום הפערים החברתיים, אני מתחייב כי ההסתדרות תהא מובילת דרך בתחומים אלו. יחד עם העובדים, אנו נמשיך להוביל את תנופת ההתאגדות אשר סומנה זה מכבר בתור המהפכה החברתית המשמעותית ביותר בעידן הנוכחי".