כוכבי מכבי ובנימין עם הילדים
כוכבי מכבי ובנימין עם הילדיםמחלקת הספורט, מתנ"ס בנימין

שבוע מכבי. אתמול (שני) התקיים באולם הספורט בכפר האורנים, אירוע ספורטיבי מיוחד שהוקדש כולו למען ילדי עמותת "לב בנימין" - טורניר הסטריטבול של בנימין.  

שיאו של היום היה משחק כדורסל בין קבוצת הוותיקים של מכבי תל אביב לבין נבחרת כוכבי בנימין. נבחרת כוכבי העבר כללה בין היתר את דורון שפר, דורון ג'מצ'י ורוני בוסאני, שחקני העבר של המועדון הצהוב השייכים לקבוצת מכבי "רלף קליין" תל אביב. ממולם התייצבה נבחרת כוכבי בנימין מחוזקת בראש המועצה אבי רואה, סגנו, מנכ"ל המועצה ומנהל המתנ"ס עמית קדמון.

לפני תחילת המשחק נערכה לכוכבי העבר של מכבי תל אביב קבלת פנים חגיגית על ידי ראש המועצה, אבי רואה. רואה ברך את המועדון הצהוב על הזכייה בגביע אירופה, וכן אודה לקבוצת הוותיקים על הנכונות וההירתמות למען ילדי לב בנימין. בנוסף, העניק רואה לדורון ג'מצ'י תשורה מטעם בנימין ואילו ג'מצי העניק לו בשם קבוצת הוותיקים כדורסל חתום, דגלון של המועדון וצעיף מזכרת מהפיינל פור הנוכחי במילאנו. 

לשריקת הפתיחה של המשחק החגיגי קדם טקס הצגת השחקנים מרגש במיוחד. הטקס המרגש כמו כל האירוע כולו, נערך למען ילדי "לב בנימין", ילדים בעלי צרכים מיוחדים. הילדים עלו עם שחקני שתי הקבוצות לפרקט בטקס הצגת השחקנים, והתקבלו במחיאות כפיים רמות על ידי האוהדים הרבים שפקדו את האולם.

במשחק עצמו הוכיחו ג'מצ'י את שפר שהם בכושר נפלא כשהובילו את המכבים לניצחון תוך מפגן זריקות משלוש באחוזים מרשימים, בסיום גברו על הנבחרת המקומית בתוצאה 51:76. ניצחון זה של הוותיקים, המשיך את השבוע החלומי העובר על  מועדון הכדורסל של הצהובים, לאחר זכייתם באליפות אירופה השישית.

את המשחק החגיגי למען ילדי "לב בנימין" וכל יום הסטריטבול ארגנה מחלקת הספורט של מתנ"ס בנימין, בראשותו של זאב המאיר. במסגרת היום, התמודדו מאות משתתפים  במשחקי כדורסל ( 3X3 ) במתחם הספורט בכפר האורנים.  

ההרשמה ההמונית ליום זה בשילוב התנופה הגדולה של הספורט בבנימין, הביאה את מחלקת הספורט להודיע על החלטתה שטורניר סטריטבול זה יתקיים גם בשנה הבאה. לדברי מחלקת הספורט, המטרה היא להפוך את האירוע למסורת מבורכת וארוכת שנים.   

"לב בנימין"  הוקמה בשנת 1998 במטרה לתת מענה למצוקות של ילדים בעלי צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם, המתגוררים ביישובי בנימין. העמותה מאגדת כ-200 ילדים הסובלים מפגיעות, מנכויות התפתחותיות או ממחלות כרוניות ותורשתיות שונות וכן נפגעים מפעולות טרור. עמותת לב בנימין מספקת פעילויות ייחודיות ומגוונות ודואגת לפיתוח ולהעשרה עבור אותם ילדים בעלי צרכים מיוחדים שאין ביכולתם להשתלב בפעילויות החינוכיות והחברתיות הרגילות הקיימות.

עמית קדמון, מנהל מתנ"ס בנימין אמר בסיום האירוע "כמתנ"ס בנימין, האמון על התחום החברתי בבנימין, אנו רואים חשיבות גדולה בפיתוח תחום הספורט ובמיוחד כאשר זה נעשה בקבוצות. הספורט בכלל הינו כלי קהילתי מדהים המשמש אותנו לחיזוק הלכידות היישובית והעצמת המשפחה והתושב. הרגישות שלנו כחברה, לילדים בעלי צרכים מיוחדים צריכה להיות גבוהה לכן בחרנו להקדיש את האירוע לילדי "לב בנימין".

נציג נבחרת הכוכבים ושחקן העבר של המועדון הצהוב, דורון ג'מצי אמר "שמחנו להגיע לאירוע סטריטבול בנימין הראשון וליטול חלק במשחק החגיגי למען ילדי לב בנימין. עבור קבוצת ותיקי רלף קליין תל אביב, העשייה למען הקהילה עומדת תמיד לנגד עינינו ואנו רואים בכך זכות גדולה להשתתף במשחקים אלו ולהירתם למען הקהילה. אנו שמחים תמיד לנצח, אבל ללא ספק המנצחים הגדולים של המשחק הזה היו ילדי לב בנימין".

ג'מצ'י, לשלוש..
ג'מצ'י, לשלוש..מחלקת הספורט, מתנ"ס בנימין
מימין לשמאל: ג'מצ'י, רואה, קדמון, שפר
מימין לשמאל: ג'מצ'י, רואה, קדמון, שפרמחלקת הספורט, מתנ"ס בנימין