דולרים.
דולרים.פלאש 90

חוקרי המשטרה גילו כספת, ובה מאות אלפי דולרים, שעל פי החשד שייכת לח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר, זאת במסגרת חקירת המשטרה המתנהלת נגדו.

ברשת ב' דווח, לחוקרים הגיע מידע על קיומה של הכספת, והיא נמצאה בסניף של בנק דיסקונט. כעת תברר המשטרה אם בן אליעזר דיווח על הכספים המוחזקים בה.

מקורביו של בן אליעזר מסרו בתגובה לדיווח על החשדות, כי "איננו מתכוונים להיכנס לפרטי החקירה או לשבבי ההדלפות ממנה, אך אנו שבים ומדגישים – לכל שקל שיש לבן אליעזר וכל שקל שהופנה לקניית הדירה, יש כתובת והוא ממוסמך ושקוף. אין לנו ספק שבקרוב האמת תצא לאור".

המקורבים הוסיפו, כי, "העובדה שהחומר נגד פואד, שכב אצל גורמי אכיפת החוק במשך שנה ואיש לא עשה איתו דבר, תמוהה ומוזרה, ועל עובדה זו לא יחפו הדלפות מגמתיות ולא מדויקות בלשון המעטה".

פרקליטו של ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר, עו"ד נבות תל-צור פנה לראש היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה בעקבות הדיווחים על מאות אלפי דולרים בכספת של בן אליעזר.

"מר בן אליעזר העמיד עצמו לרשות החקירה, על אף ההתראה הקצרה וחרף העיתוי התמוה בו נפתחה החקירה, אך רצונו הטוב ואמונתו בהגינות החקירה נתקלים פעם אחר פעם במסע הכפשה שהולך וגובר, כל זאת בשעה ששאלות רבות בנושאים שהודלפו לתקשורת, טרם הוצגו בפניו וממילא טרם ניתנה לו ההזמנות להסבירם,, כתב עו"ד תל צור.

"הדברים הגיעו לשיא חדש בהדלפה מכוונת על 'פשיטה משטרתית' על כספת סודית של ח"כ פואד בן אליעזר בירושלים".

לסיום הדגיש, "מדובר במעשה שלא יעשה שכן הביקור בכספת היה ביקור מתוכנן, אשר תואם מראש עם הח"מ, וזאת בהמשך לדיווח יזום על תוכן הכספת שנמסר למשטרה בעל-פה ובכתב כבר אמש".

נזכיר כי בן אליעזר זומן ביום שישי האחרון לחקירה במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה.

הוא נחקר בעקבות מידע שהגיע אל היועץ המשפטי לממשלה, שלפיו קיבל כספים בניגוד לחוק‎. חקירתו של בן אליעזר נמשכה כ-5 שעות.

לפי החשד, ח"כ בן אליעזר קיבל את הכספים מאיש העסקים עתיר הנכסים אברהם נניקשווילי, שנחקר בפרשת נמל אשדוד.

בעקבות החקירה הודיע בן אליעזר בשבת כי הוא פורש מההתמודדות על כהונת נשיא המדינה.