אילוסטרציה
אילוסטרציהיחידת הנוער קריית מוצקין

סניף אריאל הר נוף החליטו לקיים בחופשת הקיץ שלושה ימי קייטנה לילדי, 'לב בנימין' בעלי צרכים מיוחדים. בימים אלו הם אוספים תרומות לקייטנה ומארגנים את ההפעלות לילדים.

"בנוסף לפעילויות הקבועות של הקיץ החלטנו לעשות פעילות הכוללת תרומה לאחר", מספר אברהם יצחק עטייה, פעיל בסניף אריאל הר- נוף.

"בכל קיץ היינו עושים יום כיף אחד לילדי 'קו לחיים', השנה רצינו להרחיב את זה ושחבריא ב' תהיה יותר מעורבת בעניין והחלטנו ללכת על קייטנה שלושה ימים לילדי 'לב בנימין'. בפועל, הולך להיות שני קייטנות לבנים ולבנות, אותן ינהלו הצוותים בסניף אריאל בנים ואריאל בנות. בימים האלו נעשה הפעלות מהנות, כמו סדנת שוקולד, יום בישול בשטח, סיור חוויתי בירושלים והפנינג שיכלול את כל החניכים של הסניף".

עטייה מוסיף לספר על הקייטנה, "אנחנו רוצים להקל על המשפחות של הילדים, לתת להם זמן להקדיש לשאר הילדים בבית או לעצמם ולבני זוגם. בימים אלו אנחנו בונים את הקייטנה, ההכנות דורשות מאיתנו המון כי בשונה משאר הקייטנות אין לנו גוף שעוזר לנו כלכלית או טכנית ואנחנו עושים הכל לבד, עבודה של תיכוניסטים תוך כדי הבגרויות. אנחנו פונים לאנשים בשכונה, לחברות, מספרים להם על היוזמה ומבקשים תרומה, אנחנו מקווים להשיג את הסכום הנדרש בהקדם ולהצליח לשמח את אותם ילדים ובני משפחותיהם".

לתרומות לקייטנה (ניתן גם ציוד, אוכל, פעילויות, אמנים):

יאיר 0509515859

יסכה 0547518361

למייל: [email protected]