משמר הכבוד
משמר הכבודבאדיבות להב"ה

ביום שישי האחרון, במהלך סיור שגרתי של "משמר הכבוד היהודי" של ארגון להב"ה – למניעת התבוללות בארץ הקודש - בדימונה הבחינו בערבי המשוטט באחת משכונות העיר בצורה מחשידה.

פעילי המשמר ניגשו אליו בכדי לבדוק את פשר מעשיו בשכונה, אך הוא חמק מהם ונעלם בין אחד הבניינים.

לאחר חיפוש קצר מצאו פעילי להבה את הערבי המשוטט מסתתר באחת מכניסות הבניינים בשכונה, וכשהתקרבו נדהמו לראות כי הוא מבצע בעצמו מעשה מגונה בפומבי מול צעירה תושבת העיר, שעמדה המומה לנוכח המעשה.

כשהבחין בהם החל הערבי להימלט מהמקום, אך הפעילים ביצעו אחריו מרדף, כשבמקביל הם מזעיקים את כוחות המשטרה בעיר.

לאחר מספר דקות של מרדף נלכד הערבי ע"י השוטרים ואחת מפעילות "משמר הכבוד היהודי" של להב"ה הגישה עדות על שהתרחש: "זה היה מראה מזעזע, הערבי עמד שם מתחת לבניין ועשה את מה שעשה מול אותה צעירה מבוהלת ומפוחדת. התחלנו לרדוף אחריו תוך שאנחנו מזעיקים את המשטרה ולשמחתנו הוא נתפס לפני שהספיק לעשות דברים גרועים יותר".

"אנחנו חייבים לציין כי דימונה סובלת מזה זמן רב מהתנכלויות של ערבים ובדואים לצעירות יהודיות בעיר ואנחנו עושים כל מאמץ בכדי להיות שם בכל זמן בשביל הבנות שלנו שירגישו בטוחות יותר. המשטרה הפעם פעלה במהירות ועצרה את החשוד, אבל ישנם מקרים שאנחנו מטפלים בהם עוד לפני שהמשטרה מגיעה ומישהו חייב לתת על-כך את הדעת. בנות דימונה אינן מרגישות בטוחות מספיק להסתובב בעיר, כמו למשל להיכנס לקניון המקומי מבלי שיוטרדו ע"י בדואים וזה דבר שחייב להיפסק", אמרו "פעילי משמר הכבוד היהודי".

בנצי גופשטיין מנכ"ל להב"ה מסר בתגובה: "ב"ה פעילות "משמר הכבוד היהודי" מתרחבת בכל רחבי הארץ, הפעילים שלנו עובדים תחת הסיסמא 'במסירות ואמונה נגן על כל יהודיה' ואכן הפעילות נותנת פירות".