יש עוד מה לפעול. השר אריאל בטלמון
יש עוד מה לפעול. השר אריאל בטלמוןצילום: פלאש 90

במסגרת סיור שנערך היום (ה') באזור הצפון, קיימו יו"ר "האיחוד הלאומי" השר אורי אריאל ומנכ"ל המפלגה, נחי אייל, מפגש עם כ-30 פעילי המפלגה בצפון הארץ.

המפגש המשותף נערך בנשר ואליו הגיעו פעילים מרכזיים מכל אזור הצפון שבאו להיפגש עם השר אריאל ומנכ"ל המפלגה ולשמוע את סקירת פעילות המפלגה ופעילותו השוטפת של השר אריאל.

השר התייחס בדבריו גם לסוגיית הנערים החטופים ואמר כי "אני מוכן להבטיח לכם שכוחות הביטחון עושים הכל ויותר למען השבתם הביתה של הנערים. לכוחות הביטחון הישראליים יש יצירתיות, ואני מקווה שנזכה לראות את הבנים של כולנו שבים הביתה בהקדם האפשרי". 

במהלך המפגש נשאלו השר אריאל ומנכ"ל המפלגה שאלות מצד הפעילים גם על נושא האיחוד עם מפלגת הבית היהודי. "הרצון שלנו הוא כמובן להגיע לאיחוד מלא, מה שיהיה נכון לציונות הדתית ולמדינת ישראל", אמר אייל והוסיף, "ידוע לכולם שהאיחוד הלאומי משמשת כעמוד השדרה היציב של הציונות הדתית. אנו ממשיכים בחיזוק החיבור בין השטח לבין משרדי הממשלה ובשמירה על צביונה של המפלגה כציונית דתית". 

השר אריאל התייחס גם הוא לסוגיית האיחוד בין המפלגות ואמר כי "נעשו מספר פניות לגורמים במפד"ל על מנת שנוכל להגיע לאיחוד מפלגות בדרך המהירה ביותר. החיבור צריך להיות אמיתי ויציב ולכן המלצתי לחבריי במפד"ל לחכות מעט עם העברת החוקה החדשה ושלא נצטרך להוסיף סעיפים ולשנות שום דבר לאחר שיהיה איחוד מפלגות".