איילי עם זוזוט והסוכן אפי סופר
איילי עם זוזוט והסוכן אפי סופראריאל הלר

קבוצת הכדורגל מכבי יבנה, הקבוצה ששומרת על המסורת ואינה מחללת שבת, נלחמת בטרור העזתי.

דווקא היום (ה'), כשבמרחק קילומטרים ספורים ממנה נופלים טילים ומסכנים את אזרחי מדינת ישראל הנמצאים במקלטים, התחזקה קבוצת הכדורגל של העיר יבנה. הקבוצה שמשחקת בליגה הלאומית החתימה לפני זמן קצר את החלוץ הוותיק סרג' איילי שחתם לעונה אחת.

איילי כבר לא ילד, הוא בן 33 ונולד בחוף השנהב. אמנם איילי נחשב כזר, אבל הוא בכלל לא זר לכדורגל הישראלי כשמכבי יבנה תהיה הקבוצה התשיעית שלו בארץ הקודש. בעבר שיחק בליגת העל במדי עירוני קריית שמונה ובית"ר ירושלים, ואת העונה האחרונה שלו סיים בבני לוד, במדיה כבש שער אחד בלבד.

יוסי זוזוט, מאמן הקבוצה ושומר שבת בעצמו אמר לאחר החתימה היום: "סרג' הוא שחקן שיוכל לעזור לנו בחלק ההתקפי, מדובר בשחקן שהוכיח את עצמו ובעל יכולות גבוהות".

איילי מצטרף לרשימת שחקנים מכובדת למדי שכבר חתמה בקבוצה מיבנה, וביניהם: שוקי נגר, יוסי אופיר, גולן חרמון והשחקן שחתם רק לפני כחודש בקבוצה - דוד רביבו. נראה שביבנה מכוונים גבוה מאוד העונה, והליגה הלאומית צפויה להתקשות מול השחקנים הוותיקים והצעירים שבקבוצה.

המצב הביטחוני שמתרחש בדרום הארץ, עדיין לא מהווה איום של ממש עבור העיר יבנה ומחלקות הספורט שלה. אריאל הלר, דובר עיריית יבנה אמר לערוץ 7: "בעיר יבנה קיימת שיגרה בשלב זה. האימונים של כל מחלקות הספורט מתקיימים כסידרם".