מירי רגב
מירי רגבפלאש 90

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ מירי רגב (הליכוד) התייחסה בצהריים (ראשון) להתפתחויות בחקירת רצח הנער הערבי משכונת שועפט, ולהתגברות החשד שמגדובר ברצח על רקע לאומני.

רגב הבהירה, כי "אני מגנה רצח ואלימות מכל צד. יהודים וערבים כאחד. רצח הוא רצח. אנו מוכרחים להוקיע את זה, לתת למשטרה לסיים הפרשה ולהעמיד את החשודים לדין".

"עם זאת", ציינה רגב, "להתפרעויות של ערביי ישראל אין מקום. כשאצלנו נרצחו 3 נערים לא היו כאלה התפרעויות. הם פועלים בניגוד לחוק ואנו צריכים לנהוג בהם ביד קשה, כמו שעשינו עם מחבלים, שאצלם האלימות היא שיטה".

"ערביי ישראל שפועלים נגד המדינה צריכים להיענש", הוסיפה רגב, "אני פועלת בתקופה הזו במישור החוקתי במגמה למנוע קצבת ביטוח לאומי ושלילת אזרחות מאלו שהורשעו בסיוע לטרור והסתה".

גורמים במשטרה העריכו מוקדם יותר היום, כי הרצח של מוחמד אבו חדיר בן ה-16 בירושלים ביום רביעי האחרון נעשה על רקע לאומני.

אתמול התקבל דיווח ממצאי הפתולוג הפלסטיני שניתח את גופתו של אבו-חדיר. מהממצאים שהוצגו עלה כי אבו-חדיר ככל הנראה נשרף בעודו בחיים, לאחר שנדקר. השערה זו עלתה והתחזקה לאחר שעל גופתו נמצאו 90% כוויות.

במשטרה מדגישים כי עדיין נבדקים כל הכיוונים למרות שצילומי מצלמות האבטחה מחזקים לכאורה את האפשרות שמדובר ברצח על רקע לאומני. עוד נודע כי הלילה נעצרו כמה חשודים ברצח וכי צפויים מעצרים נוספים.