אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןפלאש 90

שר החוץ, אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (שני) בדף הפייסבוק שלו לנסיעתם של חברי סיעת בל"ד לביקור אצל ח"כ לשעבר עזמי בשארה בקטאר.

לדבריו, "נסיעתם של חברי סיעת בל"ד, המפלגה שהוקמה ומונהגת על ידי עזמי בשארה, מי שהואשם בריגול חמור וברח מישראל, מוכיחה שוב ובאופן נחרץ לאלו שעוד פקפקו בכך, שאין להם כל מקום בכנסת ישראל".

"בעוד ישראל נמצאת עדיין במערכה קשה נגד הטרוריסטים מארגון החמאס, חברי בל"ד נוסעים לקטאר ומפגינים תמיכה בחאלד משעל וחבר מרעיו", ציין ליברמן.

ליברמן הזכיר, כי "מפלגת 'ישראל ביתנו' עתרה בעבר לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה לפסול את בל"ד מלהתמודד לכנסת אך בית המשפט העליון דחה את העתירה. אנו נמשיך ונעשה ככל שניתן על מנת שרשימת הגיס החמישי המייצגת את ארגוני הטרור בכנסת ישראל תמצא את מקומה הרחק מבית הנבחרים ומאחורי סורג ובריח".

ליברמן הוסיף, כי גם היועמ"ש צריך להתערב בנושא, "אני סבור כי עם שובם מקטאר מן הראוי שהיועץ המשפטי לממשלה יבחן את מקור המימון לנסיעתם של הח"כים, מי שילם על האירוח בבית המלון המפואר, האם הצטיידו בכסף מזומן שהועבר ע״י בשארה ומפעיליו, את חוקיות הביקור, האם נעברו עבירות של ביטחון המדינה כגון מגע עם סוכן זר והאם הועברו כספים, לבקשתם, מקטאר לארגון הטרור 'בני הכפר'".