סרן זיו שילון הקצין שאיבד את ידו בפיצוץ מטען ברצועת עזה, התחתן הערב באופקים עם בחירת ליבו, עדי.

במהלך החתונה שודרה ברכתו של ראש הממשלה לזוג הטרי, "אני מאוד נרגש, אני זוכר שביקרתי אותך, זיו, לאחר פציעתך, והתרשמתי כל-כך עמוקות מהגבורה שלך, מהרוח שלך, מהאישיות שלך, ואני חייב להגיד לך - גם מהמשפחה שלך. אמך, מרגלית ז"ל, שנפשי נקשרה בה ובמשפחתכם הנהדרת, וראיתי באמת את השורשים העמוקים שמהם ינקת את כל מה שיש בתוכך, ואתה כמו עץ גדול שהולך ופורח ובאמת נותן כל כך הרבה השראה לכולנו. התרשמתי גם מהקשר העמוק שלך עם עדי ומהאהבה שלכם, מהעובדה שאתם לוקחים את החיים בעוצמה, נעים קדימה, ועם כל הצער והכאב, גם על הפציעה וגם על האובדן של מרגלית היקרה, אתם ממשיכים הלאה ובונים בית בישראל. אני רוצה לברך אותך, צבי, אני רוצה לברך את כל המשפחות שלכם - כל המשפחה הגדולה הזאת, גדולה במלוא המובנים של המלה. אני רוצה לברך אתכם ולאחל לכם בשמי ובשם רעייתי, שרה, חיים של שותפות מאושרת, מגיע לכם. מזל טוב".

סרן זיו שילון, מ"פ גבעתי, נפצע בגבול רצועת עזה ערב מבצע "עמוד ענן". למחרת האירוע שוחח ראש הממשלה עם אמו של זיו, מרגלית, ואיחל לו בשם עם ישראל החלמה מהירה. נתניהו הבטיח בשיחה כי ייעשה הכל כדי לסייע לזיו להשתקם במהרה.

שבוע לאחר מכן ביקר ראש הממשלה את זיו בביה"ח סורוקה שם אושפז והעניק לו את הספר ׳מכתבי יוני׳ עם ההקדשה, ׳חייל ומפקד נערץ, על אומץ ליבך והקרבתך על שמירת המולדת - עם ישראל כולו מצדיע לך׳.

בדיוק לפני שנה, בערב ראש השנה שעבר, ביקר נתניהו בבית משפחת שילון בבאר שבע. נתניהו נענה להזמנתה של מרגלית, עוד מביה"ח, לאכול את הקוסקוס שהיא מכינה אחרי שזיו ישתחרר. "את אשת חיל שגידלה גיבור חיל", אמר ראש הממשלה למרגלית בתום הביקור המרגש. בפברואר האחרון, התארס זיו עם חברתו עדי לאחר שהפתיע אותה באירוע ההצדעה לצה"ל במיאמי. 

אמו של זיו, שהייתה חולה במחלה קשה, נפטרה לפני מספר שבועות ולא זכתה להשתתף בחתונה.