מתחדש המאבק? קבר דוד
מתחדש המאבק? קבר דודלמצולם אין קשר לאמור בכתבה. פלאש 90

הרב יעקב סיביליה, מנאמני קבר דוד מספר לערוץ 7 שבימי חול המועד סוכות הוצאו ממתחם הר ציון, ספסלים וריהוט שהיו בשימוש המתפללים היהודים.

"השמחה שלנו מהולה בעצב, מצד אחד באו לכאן אלפים במיוחד באושפיזין של דוד המלך, אבל אתה מרגיש שמנסים להוציא אותנו מכאן. כל יום בין תשע לחמש אחר הצהריים מגיעים לכאן מאות אוטובוסים עם תיירים נוצרים, ואתה רואה איך הרשויות מעודדות אותם. במקום לרומם את המקום פוגעים בו, לצערנו הוציאו מכאן ספרים וספסלים בשווי מיליוני שקלים".

לדבריו כל בר דעת מבין היום,  שיש כאן מלחמה של כוחות הטומאה, כלשונו. "אפילו הארכיאולוגים מודים שזה קבר דוד המלך, לא מזמן מצאו כאן שרידים של בית הגיבורים של דוד המלך, גילינו חלון בצורת מגן דוד. הארכיאולוגים אומרים לנו שיש כאן מדרגות  שמגיעות לקבר דוד ולעיר דוד. ידוע על מערות שמובילות למטה לקברי שבעת המלכים עם כל האוצרות, ואנחנו יודעים שמי שניסה להיכנס לשם לא יצא".

הרב סיבליה טוען כי כמעט בכל יום הם שומעים על סיפורי ניסים שקשורים לתפילות בקבר דוד, "אחד המתפללים סיפר על ילד שגילו אצלו נפיחות בלחי, גולה בגודל שניים וחצי סנטימטר, שלחו אותו לבדיקה וחיכו למתן תשובה, האבא התקשר לכולל חצות, הם אמרו שיר השירים בקבר דוד, והגידול פשוט נעלם. בנתיים התקשרו מהבית חולים ואמרו למשפחה להגיע דחוף לטיפולים, הם אמרו לרופאים שהגולה נעלמה, הם לא האמינו, בבית החולים הרופאים פשוט היו המומים, לא היה שום דבר".