מעלה הזיתים
מעלה הזיתיםידידיה חסון - סוכנות הידיעות "חדשות 24"

רעולי פנים ערבים ידו הבוקר (חמישי) אבנים לעבר גן ילדים בשכונת מעלה הזיתים בראס אל עמוד שבמזרח ירושלים. אין נפגעים ולא נגרם נזק. החשודים נמלטו וכוח משטרה ומג"ב עורכים סריקות לאיתורם.

מוקדם יותר הושלכו אבנים לעבר כוח משטרה ומג"ב בשכונתעיסאוויה. הכוח פיזר את המתפרעים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. לא היו נפגעים. 

משטרת ירושלים מדגישה כי תגלה "אפס סבלנות כלפי כל אירוע אלימות, תשיג ותניח ידה על כל מי שיפר את הסדר בעיר ותפעל למצות עימו את מלוא חומרת הדין".

בנוסף, אבנים נזרקו הבוקר לעבר הרכבת הקלה בציר שועפט שבמזרח ירושלים. נזק נגרם לרכבת אך לא דווח על נפגעים. אתמול אירע מקרה דומה באותו המקום, שגרם אף הוא לנזק. גם בתקרית זו לא היו נפגעים.

נער בן 12 וחצי שנתפס אתמול לאחר שיידה אבנים לעבר רכב ישראלי בשכונת א-טור יובא היום לדיון בהארכת מעצרו.

התינוקת חיה זיסל, בעלת אזרחות אמריקנית, שנרצחה אתמול בירושלים, הובאה הלילה למנוחות בירושלים. הנשיא ריבלין ספד לה ואמר כי ההסתה הגוברת, בגיבוי ההנהגה הערבית, עלולה להמיט אסון על מרקם החיים העדין בירושלים. על הרוצחים לדעת כי שום כוח לא יזיז אותנו מירושלים ומארץ ישראל, דברי הנשיא ריבלין.

מצבה של אחת הפצועות בפיגוע, צעירה מדרום אמריקה, מוסיף להיות קשה. פצועה אחת מאושפזת במצב בינוני ו-2 פצועות קל צפויות להשתחרר במשך היום מבית החולים. המחבל, תושב הכפר סילוואן, מת מפצעיו בבית החולים שערי צדק.