ריבלין. "מיזם מבורך"
ריבלין. "מיזם מבורך"צילום: פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי, תוקף את החלטתו של הנשיא ראובן ריבלין לבקר מחר (ראשון) בכפר קאסם לציון 58 שנה לטבח כפר קאסם.

"חנפן זה רע, נשיא חנפן זה אסון. שוב ריבלין והערבים, מן אובססיה. ועכשיו האויב דורש שהנשיא ישפיל את מדינת ישראל בתמורה לביקור שלו בכפר קאסם", אומר בן ארי. "אינני מוטרד שריבלין ישפיל את עצמו, אבל בתפקיד נשיא המדינה, אין לו כל רשות. האויב הערבי טובח בנו כבר 100 שנים. פוגרומים, פיגועים, אלפי קורבנות. והם לא חשבו מעולם להתנצל, אין סיבה שאנחנו נעשה זאת. כעם ששב לביתו ומתוקף בידי אויב אכזרי שפלש לארצו", ציין בן ארי.

"הם דורשים שמדינת ישראל תכתים את עצמה כמדינה רצחנית. המבצעת ׳רצח עם׳, עם חותמת של הנשיא. האובססיה של ריבלין להוכיח כמה הוא דמוקרט, וכמה הוא נשיא של הערבים, עוד תביא אותו להשתתף בטקס הנכבה ועמידת דקה דומיה לזכר השהידים. ואני לתומי שואל, ריבלין, בגיהינום של דרום ת״א כבר ביקרת", דברי בן ארי.

לשכתו של ריבלין הודיעה כי הנשיא יבקר מחר בכפר בלוויית ראשי רשויות יהודיות שכנות, במטרה לחזק את השותפות בין תושבי האזור ולעמוד מקרוב על צורכי הכפר.

במסגרת הביקור יקיים הנשיא ישיבת עבודה עם ראש העירייה וכן יערוך סיור מקיף בכפר על מוסדותיו השונים ובהם בית הספר המקומי ואזור התעשייה. בסיום הביקור יטול הנשיא חלק בטקס זיכרון במסגרת אירועי הזיכרון להרוגי הטבח בכפר קאסם.