תפילה בבית החולים שערי צדק

עצרת תפילה לרפואתו של יהודה גליק שנורה ביום רביעי על ידי מחבל ומאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים, תיערך הערב (מוצאי שבת) בשעה 19:30 בכיכר ספרא בבירה.

בעצרת צפויים להשתתף בני משפחה גליק, רבנים ואישי ציבור.

לצד התפילה ההמונית, מארגני האירוע מתכוונים לקרוא בעצרת "להפסקת ההסתה וההתנכלויות כלפי יהודים בהר הבית, השבת הריבונות והחלת שוויון זכויות מלא ללא הבדלי דת גזע ומין. במסגרת העצרת נקיים תפילה המונית למען החלמתו של יהודה וכן ישאו דברים בני משפחתו ואישים נוספים הפועלים למען המטרה המשותפת".

סגן מנהל בית החולים שערי צדק בירושלים, ד"ר עופר מרין, סיפר אתמול כי חלה התייצבות במצבו של גליק. לדברי הרופא, גליק צפוי לעבור ניתוח נוסף, שלישי במספר, ביום שלישי הקרוב. אם הניתוח יעבור בהצלחה - הרופאים יורידו בהדרגה את מינון חומרי ההרדמה.

"יש לו פגיעה די משמעותית, אני מקווה שהדברים האלה יסתדרו עד אמצע שבוע הבא", אמר מרין והוסיף כי "ככל שהזמן עובר הסכנה יורדת, יש לו מזל גדול".

"ארבעת הכדורים שפילחו את גופו עברו ליד מקומות קריטיים, הייתה פגיעה בריאות, הייתה פגיעה ליד עמוד השדרה אבל לא נגרם נזק לעמוד השדרה". סגן מנהל בית החולים ציין כי גליק צפוי להישאר עם נכות מינימלית. "הוא כנראה יוכל לחזור לאורח חיים כמעט נורמלי, אך אנחנו לא מנסים לקפוץ עכשיו למסקנות", הדגיש ד"ר מרין.