במפגשים עברו. בית"ר מול סכנין
במפגשים עברו. בית"ר מול סכניןצילום: פלאש 90

וכמו בכל שבוע מחדש, נשאלת השאלה: היכן תארח סכנין את משחקה בליגת העל שבכדורגל?

בעוד שבוע יתקיים המשחק המסקרן ביותר במזרח התיכון כולו, ובוודאי שבליגת העל שבכדורגל - המשחק בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים. 

המשחק שבימים כתיקונם מהווים מוקד עליה לרגל של שני מחנות האוהדים הקיצוניים, עשויים למשוך בשבוע הבא אלפי אוהדים שיבואו בעיקר בשביל להביע את עמדתם בנושא המדיני-ביטחוני, ופחות בספורט הישראלי.

על רקע המצב הביטחוני ההולך ומתדרדר ברחבי הארץ, כנראה שסכנין שוב תאלץ לארח את משחקה הביתי באצטדיון אחר. 

בכדי שסכנין אכן תארח את הירושלמים באצטדיונם הביתי שבעירם, ראשית כל תצטרך מנהלת הליגה לאשר את תיקון הליקויים של האצטדיון. כבר במשחקים הקודמים לא אישרו במנהלת הליגה שבכדורגל את קיום משחקי הליגה באצטדיון הסכניני, זאת בשל ליקויים בגופי התאורה של האצטדיון. סכנין התחייבה לתקן ומשלא עשתה זאת, לא הורשתה לארח בביתה.

כעת אומרים בסכנין כי הליקויים מתוקנים וכל גופי התאורה תקינים. בימים הקרובים יבדקו במנהלת האם אכן הליקויים תוקנו ואז תעבור שאלת אירוח המשחק הטעון אל החלטת משטרת ישראל. 

על פי הידוע, ביום שלישי הקרוב תקיים משטרת משגב הערכה בדבר אפשרות לקיום המשחק הטעון ביום ראשון הבא באצטדיון דוחא שבסכנין. במידה שיאושר קיום המשחק במקום דרישת המשטרה למספר אנשי אבטחה תהיה כזו שעוד לא נראתה בעולם הספורט הישראלי, דבר שעשוי להסב נזק כבד להנהלת סכנין.

בסכנין מאיימים כי אם לא יקבלו את האישור לקיום המשחק באצטדיונם הביתי, הם עשויים שלא לעלות למשחק המסקרן. תשובות אם כן, כבר ביום שלישי הקרוב.