תתעסקו בכדורגל
תתעסקו בכדורגלצילום: פלאש 90

האם הפעם זה סופי? לאחר שכבר היה נראה כי המשחק הטעון בין שתי הקבוצות בליגת העל שבכדורגל לא יתקיים באצטדיונה הביתי של סכנין, לאחר שזו לא עמדה בדרישות המשטרה, סיירו היום שוטרי מחוז צפון והחליטו כי אין מניעה מלקיים את המשחק כמתוכנן.

כזכור, בתחילה קיום המשחק באצטדיון דוחא שבסכנין היה מוטל בספק, זאת בשל דרישות המשטרה לכוחות אבטחה חסרת תקדים אותם יצטרכו בסכנין לממן מכיסם הפרטי. 700 שוטרים ומספר לא מבוטל של סדרנים הייתה דרישת המשטרה, זאת בשל המצב הביטחוני המתדרדר והיריבות שקיימת ממילא בין שתי הקבוצות.

לאחר שבסכנין איימו כי המשחק יעבור לאצטדיון סמי עופר בחיפה, הודיעו במשטרה כי הם מוכנים לשאת בעלות של כ-350 שוטרים, ואילו סכנין תישא בעלות החצי השני של כמות השוטרים.

אבל זה לא היה הסוף. אמנם בסכנין תיקנו את הליקויים בתאורת האצטדיון הביתי שלהם והמנהלת נתנה את אישורה לקיום המשחק בדוחא, אך המשטרה דרשה דרישה נוספת - כביש מילוט מואר.

בסכנין אמרו כי לא יספיקו לעשות זאת, אך במהרה התקינו שם תאורה. חשבתם שנגמר? תחשבו שוב.

המשטרה לא אהבה את כביש המילוט שעשוי מעפר ולא מאספלט. לדבריהם כביש העפר מסוכן ובעבר אוטובוס של אוהדי מכבי תל אביב כמעט והתהפך במקום בשל הליקויים שבכביש. בסכנין ובטוטו כבר השלימו עם העובדה שככל הנראה במשטרת מחוז צפון יש מי שלא רוצים לקחת אחריות על המשחק הטעון, והמשחק ביום ראשון הקרוב הוטל בספק.

לאחר לחצים רבים של פוליטיקאים ומנהלת הליגה, סייר הבוקר ניצב זוהר דביר באצטדיון וסביבתו ולפני דקות ספורות אישר את קיום המשחק באצטדיון שבסכנין.

עכשיו זה הזמן להתעסק בכדורגל.