מאיר ומסתיר את העייפות
מאיר ומסתיר את העייפותצילום: פנימה

קונסילר הוא ממשפחת המייק אפ. כמו המייק אפ הוא מכיל לחות, ויטמינים ופיגמנט (צבע), אך בשונה מהמייק אפ יש בו יותר פיגמנט.

מה תפקידו של הקונסילר?
התפקיד העיקרי שלו הוא הסתרת כתמים, כהויות מתחת לעיניים, ולנערות - הסתרת פצעונים. 

לפני שנרחיב כיצד להניח את הקונסילר ומה השימושים הנוספים שניתן לעשות בו, נתאר את סוגיו השונים ונפרט בקצרה כיצד מתאימים אותו לעור הפנים ולצבעם. 

ישנם שלושה צבעים עיקריים של קונסילר: 

 כתום. מיועד להסתרת כתמים אפרפרים מתחת לעיניים, וכל כהות או מכה בגוני האפור-כחול.
 ירוק. נשמע מאיים, אך שימוש נכון בו עושה פלאים. נשתמש בו להסתרת כתמים בגוני אדום, נימי דם בולטים או לנערות על גבי הפצעונים האדומים.
 צהוב. משמש להסתרת כתמים סגלגלים.
הקונסילר השכיח ביותר הוא הכתום והוא מגיע במגוון טונים, חלקם כתומים יותר וחלקם פחות. 

כיצד תבחרי את הקונסילר המתאים ביותר? 
פשוט מאוד, הגוון של הקונסילר צריך להיות בהיר בחצי טון מגון עורך. מי שלא אוהבת את נקודת האור מתחת לעין יכולה לבחור קונסילר בגון העור שלה.

טיפים לשימוש בקונסילר
 אם יש לך קמטים באזור העיניים הימנעי משימוש בפודרה ומייק אפ באזורים אלו, ובחרי קונסילר המבוסס על סיליקון. הוא אחיד, עמיד ומתקבע ואינו דורש פידור - כך תימנעי מקמטים מיותרים. לנערות שיש להן פצעונים אדומים או נשים שיש להן נימים אדומים, שימוש בקונסילר ירוק לפני המייק אפ ינטרל את האדמומיות, ולאחר הנחת המייק אפ גון עורך יהיה אחיד ויפה. חשוב לטשטש היטב את הקונסילר הירוק ולהניח כמות מאוד קטנה ממנו.

 בימים שאין לך כוח להתאפר, קונסילר יאיר את פנייך ויסתיר את העייפות. הנחת הקונסילר אורכת כשתי דקות.

 כיצד מניחים קונסילר? 
הניחי שלוש נקודות מתחת לכל עין ומרחי את החומר עד התמזגות מוחלטת עם גון העור. מסקרה תשלים את המראה.
 הנחת קונסילר על גלגל העין מאוד מחמיאה ויפה. היא נותנת בסיס יפה, כמו צללית שמנת, ועל גבי שכבה זו הצלליות עמידות יותר והפיגמנט שלהן חזק יותר.

 קונסילר יכול לשמש גם כבסיס לשפתון. הניחי מעט מהקונסילר על השפתיים ועליו כל שפתון שתרצי - השפתון יהיה עמיד יותר ואחיד. אם את רוצה ליצור צבעים חדשים של שפתונים, ערבבי את הקונסילר עם שפתון תיהני מגוונים חדשים ויפים.
 ניקוי הקונסילר בסוף היום חשוב ביותר. לכל מוצר יש תוקף, וכך גם לקונסילר. ביום פתיחת הקונסילר סמני את היום שבו פג תוקפו. לנשים בהיריון ולאימהות עייפות הקונסילר מומלץ בחום - הוא נותן הרגשה רעננה ומוארת.

פורסם לראשונה בפנימה

לרכישת מנוי לחצי כאן