פינת האוכל
פינת האוכלצילום: טוב רואי
זהו בית בפרויקט משותף באחד מיישובי השומרון. כשקנו בני הזוג את הבית, חוקיות היישוב הייתה עדיין מוטלת בספק, וכל סכום שהושקע בבית היה סיכון גדול. 

על כן, מיום שנבנה הבית מתייפה ומשתפר לאט לאט. בכל פעם נצבע עוד קיר, מודבק עוד טפט, נוסף עוד רהיט.
אב המשפחה אוהב מאוד לטפח בשעות הפנאי את הבית ואת הגינה, ודברים רבים בבית - אפילו רהיטי פורמייקה, שדורשים ידע וציוד מקצועי, הם מעשה ידיו להתפאר.

פורסם לראשונה בפנימה. לרכישת מנוי לחצי כאן

הסלון הוא לב החלל המרכזי, והוא מעוצב בצבעי ירקרק וכתמתם שמצליחים להיות עליזים ועם זאת שלווים. במרכזו מונח שטיח שאגי שנותן מראה עדכני ומשפחתי. בכל הבית מפוזרים בחן מאופק חפצי נוי שונים.

פינת האוכל ממוקמת מתחת לגרם המדרגות. בתכנון המקורי של הקבלן המדרגות התחילו בצד השני, אולם כאן הפכו אותן כדי להרוויח קצת יותר מקום. מאחורי השולחן נבנו בקיר נישות המשמשות לנוי. מעקה המדרגות עשוי מברזל מפורזל ומשולבות בו גם אבנים טבעיות.

יחידת ההורים כוללת חדר וחדר אמבטיה. במקום חדר ארונות קנו בני הזוג ארון גדול במיוחד בעל שמונה דלתות, המכיל כמות גדולה מאוד של בגדים וכלי מיטה.

על הקיר שלמראשות המיטה הודבק טפט בצבע תכלת עדין, המייצר בחדר אווירה אלגנטית ואינטימית.

בחדר האמבטיה התקין בעל הבית מערכת משוכללת אשר מפרידה את הדטרגנטים המזהמים ממי והמקלחת. מים אלה עוברים אחר כך במערכת מיוחדת להשקיית הגינה.


כתוצאה מהזזת המדרגות נוצר במעלה המדרגות חלל המשמש כפינת עבודה ומחשב. מעקה המדרגות המפורזל עובה ושוכלל כך שיהיה בו ספסל ישיבה שימושי ודקורטיבי.

בקומה השנייה נמצאים כל חדרי השינה. 

חדר הבנות הקטנות הוא קטן מאוד, ועל כן הוחלט לא להעמיס בטפט על כל הקיר אלא לצבוע את הפינה בפסים כתומים. כך נמשכת העין להסתכל רק אל הפינה, והדעת מוסחת מקטנותו של החדר. בחדר הוצב כיסא נדנדה ישן בריפוד עור המשמש להנקה.

פורסם לראשונה בפנימה. לרכישת מנוי לחצי כאן