אין נכון ולא נכון
אין נכון ולא נכוןצילום: פנימה

כאישה אני מאמינה שעיקר העוצמה הנשית היא נקיות ועדינות שרומזות על היופי הטמון בך. חשוב מאוד לזכור שאיפור נועד לייפות את הקיים ולהדגיש את הדברים היפים ולא לתפוס את הבמה. לכן, ככל שהאיפור טבעי יותר ומותאם יותר לעור הפנים, כך הוא מוצלח יותר ומשרת את המטרה.

כיצד ניתן להגיע לאיפור שמותאם לך ביותר, ובאילו מוצרים נכון להשתמש? והכי חשוב: כיצד נכון לשמר את האיפור לאורך כל היום?

את המגוון הרחב של מוצרי איפור וטיפוח אפשר לחלק לשתי משפחות: עולם הקוסמטיקה - כלים להזנת העור כמו סרום, קרם לחות, מי פנים, חלב פנים, סבון לפנים ועוד; ועולם האיפור – מוצרים כמו מייק אפ, סומק וכו'. כמובן ששני העולמות הללו קשורים זה בזה.

כדי שתמצאי את האיפור המתאים לך ביותר, אני ממליצה לך ראשית כול לבדוק מה את אוהבת: גוונים עזים וחזקים, או איפור קליל וכמעט לא מורגש? מרקם עבה או דקיק? 

חשוב להבדיל בין חברות איפור מקצועיות, כמו יוסי ביטון, איל מקיאג' ומאק, ובין החברות שאפשר למצוא בפארם. לכל חברה מקצועית יש מוצרים במרקמים שונים ובגוונים שונים, וארץ הייצור שלהם שונה. מגוון המוצרים הוא רחב, וחלק מהחברות נותנות פתרונות מקצועיים לבעיות שונות. 

בפארם, לדוגמה, יש מגוון מוצרי טיפוח שמיועדים לשימוש קל ונגיש לצרכן. חלק מהמוצרים מגיעים בקופסאות ובצורות שיהיו נוחות יותר לשימוש הלקוח, כמו אייליינר עם מברשת מובנית או סומק עם מברשת מובנית. בפארם בהחלט תוכלי למצוא מגוון מוצרים שמתאימים לך ושתאהבי אותם, אלא שלא תמיד ידעו המוכרים להתאים לך את המוצר המתאים ביותר.

כיצד תבחרי מוצר שמתאים לך?
 אל תמהרי לקנות! נסי את המייק אפ, הסומק או המסקרה. הסתובבי מעט, הרגישי אם המוצר נעים לך, אם הוא אינו גורם לך לגירוי בעור ואם המסקרה לא מתפוררת. 
 אל תיכנעי ללחץ של המוכר או המוכרת. 
 יש הבדל משמעותי בין הרגע שמסיימים להניח מוצר איפור ובין עשר דקות לאחר מכן. חשוב מאוד להמתין.
 ריח המוצר מאוד חשוב. אם הוא לא יהיה נעים לך, לא תיהני להשתמש בו באופן יומיומי.
 עצה טובה או המלצה תמיד יכולים לעזור.

אין נכון ולא נכון בתחום האיפור ובשימוש במוצרים. יש חברות שמגישות מגוון מוצרים בגימיקים שונים, כמו מייק אפ שמגיע בצורת מוס, קרם, ספריי או בגלגלת. זכרי שהתכולה היא החשובה. כך תקטיני את הסיכוי לרכוש מוצר שאת לא אוהבת או שאינו מתאים לך. 

היום תוכלי למצוא מגוון שירותי איפור מקצועיים שייעצו ויתאימו לך את האיפור המתאים ביותר. בחרי מאפרת שאת מתחברת לסגנון האיפור שלה ולדרך שבה היא עובדת או מאופרת. אם תקבלי עצה ממאפרת שכל סטנד האיפור מונח על פניה, בעוד שאת אוהבת איפור טבעי – סביר להניח שתתאכזבי.

אחרי שבחרת את המוצרים שאת אוהבת ושמתאימים לך ולאורח חייך, הנה כמה טיפים לשימור האיפור לאורך היום:
 החזיקי שפתון בתיק האישי שלך. הוא מרענן את המראה ונותן תחושה מושקעת ונשית.
 במשך היום את יכולה לפזר מעט פודרה שקופה או פודרה עם מעט צבע (שמתאים לך, כמובן).

והכי חשוב שתרגישי טוב עם עצמך ותאהבי את המראה שלך. לפעמים אני אפילו ממליצה ללקוחות שלי לשחרר מעט ולא להתעסק כל היום במראה..

פורסם בפנימה

לרכישת מנוי