מסחר בשוק ההון
מסחר בשוק ההוןPRIME BROKER

אם בעבר אנשים רבים נטו לשמור על השקעות סולידיות והשאירו את הכסף בבנק - ללא הפסד אך גם ללא רווח, כיום יותר  משקיעים בוחרים להשקיע את כספם במסחר במניות - מט"ח, סחורות, ומדדים.

תחום המסחר בארץ שעובר בימים אלה תהליך של רגולציה צובר תאוצה ומבטל את היתרון היחסי שהיה לבנקים שהמסחר באמצעותם תחת פיקוח. שלא כמו בארה"ב ובאירופה שבהן המסחר העצמאי בשוק ההון נמצא תחת פיקוח, כאן נכנס תחום המסחר לפיקוח רק בשנה האחרונה.

חברת פריים ברוקר נמצאת בין החברות המובילות שכבר הגישו בקשה לרשות לניירות ערך להיכלל בחברות הנמצאות תחת פיקוח אשר יחל ב-26.5 ויהפוך את המסחר העצמאי ללגיטימי ואמין יותר. הרגולציה משאירה בשוק רק את החברות המבוססות שיש להן אפשרות להוכיח את אמינותן בפני הלקוח. פריים ברוקר  מובילה מגמה זו של חברות המוכנות להתחייב בפני לקוחותיהן על שקיפות ואמינות ושואפות להבטיח את הצלחת הלקוח באמצעות תמיכה מקצועית.

פריים ברוקר משנה את שוק המסחר העצמאי במניות וסחורות והופכת אותו לנגיש ובטוח יותר למשקיעים אשר מעוניינים ליהנות מרווחים גבוהים. אין עוד סיבה להמשיך להסתמך על חדר ההשקעות בבנק ולשלם עמלות גבוהות על הרווחים כאשר בפני כל משקיע נפתחות אפשרויות רבות בשוק המסחר העצמאי, בליווי מקצועי של חברה אשר חרתה על דגלה את ההנגשה וההדרכה בדרך להצלחת הלקוח.  

אפשרויות מגוונות לרווח

בתחום זה פריים ברוקר משנה את פני המסחר בארץ ללא ספק. כידוע מסחר בשוק ההון פותח בפני המשקיע אפשרויות בלתי מוגבלות לרווח כיוון שתחומי ההשקעה מגוונים . העמלה הנגבית על ידי PRIME BROKER  הנה הנמוכה בשוק וככל שתהיה פעיל יותר העלויות יהיו נמוכות יותר.

ישנן מניות, כמו מניית אל על לדוגמה, שזינקו במאות אחוזים והניבו תשואות נאות ביותר למשקיעיהם. התנודות בבורסה של מניות שעולות בעשרות ולעיתים מאות אחוזים כמו מניות טבע והרבוע הכחול שנמצאות בעלייה מספקות למשקיעים הזדמנויות לרווח.

השקעה במסחר עצמאי באמצעות פלטפורמות מקוונות אשר מאפשרות מסחר נח מכל מקום, ומאפשרות לכל אדם חופש פעולה להשקיע באופן דינמי כך שאין צורך להיות תלויים בשעות הפעילות בבנק ובזמינות הנציגים. לעיתים בשל העובדה שהנציג אינו זמין עבור הלקוח ההזדמנות להשקעה מתפספסת. PRIME BROKER ידועה בליווי הצמוד והמקצועי שהיא מעניקה ללקוחותיה וכך המשקיע בטוח ומקבל גב וייעוץ מקצועי שתמיד ניתן להיעזר בו.

יתרון נוסף לחברה המפוקחת על ידי רשויות ניירות הערך הוא העובדה שלחברה כזו יש חותמת של איכות ואמינות של חברה העומדת בסטנדרטים מסוימים כמו - הלימות הון גבוהה, משיכת רווחים ללקוחות עד שני ימי עסקים, הפקדת כספי הלקוחות בחשבון נאמנות בבנק ישראלי ועוד.

עובדים במשרדי   PRIME BROKER

רגולציה של תחום המסחר העצמאי מניעה יותר ישראלים למשוך את כספיהם שלא הניבו רווחים בחסכונות בבנק ולהשקיע אותם במסחר בזירת הסחר העצמאי אשר יניב עבורם רווח משמעותי. עד כיום בנקים היו הגורם אשר הרוויח מההשקעות בניירות ערך בשל העמלות הגבוהות שנגבו על הרווחים. לא עוד כיום עם התרחבות השוק ופתיחת האפשרות למסחר עצמאי שאינו תלוי במערכות הבנק וביעוץ בנקאי  נפתחת האפשרות למסחר עצמאי בליווי והנחיה של זירות סוחר כדוגמת פריים ברוקר.

אם עד כיום אנשים אשר ביקשו לסחור בשווקים זרים - בארה"ב , אירופה - היו צריכים לבצע את המסחר באמצעות חדר ההשקעות של הבנק כיום ישנה התעוררות של משקיעים המבינים את ההזדמנות הגדולה לרווח המגולמת בהשקעה בבורסות בעולם שפעילותן מגוונת ורחבה יותר מהבורסה בתל אביב. הסכמי סחר שנחתמים בין ישראל למדינות רבות בעולם גם הם מוסיפים תמריץ להשקעה בניירות ערך והפיכת המסחר העצמאי ללגיטימי ואמין ככל השקעה אחרת. בשורה התחתונה להשאיר את הכסף קפוא בפיקדונות בבנק שאינם מניבים רווח אינה החלטה נבונה בטווח הרחוק והרגולציה שעובר שוק המסחר העצמאי הופכת אותו לאטרקטיבי ביותר.