מבט מהפנים אל החוץ
מבט מהפנים אל החוץצילום: טוב רואי

את הבית תכנן האדריכל אריק רבינוביץ בסבלנות אין קץ לכל גחמותיהם וחלומותיהם של בני הזוג. לאחר תכנון הבית, עוד לפני תחילת הבנייה, נסע גיא לסין ושם רכש כמעט את כל הדרוש לבניית הבית - מרצפה ועד תקרה. לדבריו, מהלך זה חסך לו כסף רב והוא הצליח לבנות בית בגימור יוקרתי ואיכותי בתקציב לא גבוה. 

 הבית בסגנון מודרני ומצטיין בניקיון עיצובי. קירות החוץ מצופים בשליכט בצבע אפור, ובכניסה שולבו גם אלמנטים מעץ המתכתבים עם בריכות המים שבצד השביל.

    הכניסה לבית נעשית דרך מבואה ומובילה לסלון גבוה בעל חלונות גדולים וגבוהים המשקיפים אל נוף שפלת החוף. מעל לחלונות הגבוהים מוקם חלון שמטרתו להביא אור ונוף גם אל חדר ההורים שנמצא בקומה העליונה. מאחורי מסך הטלוויזיה בחרו בני הזוג להבליט את הקיר בעזרת הדבקת אבני זכוכית ירקרקות. הבית כולו מרוצף באבן בזלת אמיתית. 



    את הכיור בשירותי האורחים יצרה בעלת הבית בעצמה. היא רכשה קערה מעץ והפכה אותה לכיור בעזרת קדיחת חור לניקוז וצביעתה בשכבות לכה רבות.


    לחדר ההורים יוחדה קומה שלמה.
    מיטת ההורים הוצבה במרכז החדר ומולה מוקם חלון המשקיף אל החלון הגבוה בסלון וכך הנוף משותף גם לחדר השינה. מאחורי המיטה נבנה קיר שמאחוריו הוצב ארון ארוך במיוחד בעל דלתות הזזה מזכוכית. חדר האמבטיה אובזר במיטב הפינוקים וכולל אמבטיה שהותקנה במפלס נמוך מהרגיל והכניסה אליה נעשית מלמעלה, כמו אל בריכה.

 בקומת הביניים ממוקמים שני חדרי ילדים וחדר אמבטיה משפחתי. בר, בעלת הבית, היא נגרית חובבת ועשתה בעצמה את כל עבודות העץ בבית. חדרי הילדים תוכננו בצורה מיוחדת - לא גדולים, אך גבוהים. לאחר תום הבנייה, בר ריצפה את החדר בלוחות עץ ובנתה לכל ילד מיטת גלריה. כך החלק התחתון של החדר משמש למשחק וללימוד והגלריה משמשת לשינה בלבד.   חלון החדר גבוה כך שהוא נראה גם מהמיטה.

  בדרך אל הגג נמצא משרדו של גיא שגם בו בר עשתה בעצמה את רוב עבודות הנגרות.  על הגג, במיקום מוצנע מעין כל שכן, הוצב ג'קוזי מפנק שהפך לבילוי המועדף על הילדים, בקיץ ובחורף. גיא מספר שקניית הג'קוזי הייתה בגדר חלום בלבד, אך בסופו של דבר הוא מצא אותו בסין במחיר שהפך את החלום למציאות.


    הבית כולו מוקף גינה מטופחת שתכננה בר, וגם כאן - את כל רהיטי העץ היא עשתה במו ידיה. גם ריהוט הגן ואף חלקי משטח העץ הסינתטי הובאו מסין.

פורסם ב"פנימה"

לרכישת מנוי