צל"ש לסיירת מטכ"לדובר צה"ל

בבסיס סיירת מטכ"ל התקיים היום (רביעי) טקס הענקת אות הציון לשבח לסיירת מטכ"ל והענקת תעודת הערכה ליחידה הטכנולוגית של אגף המודיעין.

הטקס נערך במעמד הרמטכ"ל גדי איזנקוט, ראש אגף המודיעין אלוף הרצי הלוי, מפקדי היחידות והלוחמים. 

האות הוענק ללוחמי הסיירת בעקבות פעולות מבצעיות, חשאיות ונועזות אותן ביצעה היחידה בשנתיים האחרונות. תעודת הערכה הוענקה ליחידה הטכנולוגית של אגף המודיעין בעקבות עשייה טכנולוגית פורצת דרך, אשר השתלבה בליבה של הפעילות המבצעית בשנה האחרונה. 

איזנקוט אמר באירוע, "מבחינתי המפגש הקצר הזה זו הזדמנות להביע לכולכם הערכה עמוקה מאוד על העשייה, על החשיבה, על התכנון, הביצוע והתרומה של כל אחד בתפקידו. הטקס הזה הוא ביטוי לתרומה הגדולה לצה"ל ולביטחון מדינת ישראל ולתרומה ביום פקודה, לסייע לצה"ל לנצח בדרך החכמה, המהירה, התחבולנית והאפקטיבית ביותר".

ראש אגף המודיעין, אלוף הרצי הלוי הוסיף, "היחידה - מקום מיוחד, אנשים מיוחדים ועשייה מיוחדת. אתם, אנשי היחידה, העושים בשקט ובאיכות את המורכבות שבמשימות, ראויים להערכה רבה. טקס זה הוא הזדמנות לומר לכם זאת. הציונים לשבח אותם קיבלה היחידה היום, הם עדות וביטוי לכך".

לאחר טקס הענקת אות הציון לשבח ותעודת ההערכה, נערך טקס חילופי מפקד סיירת מטכ"ל. אלוף-משנה ח' מונה למפקד הסיירת והחליף את אלוף-משנה ש' אשר כיהן בתפקיד במשך שנתיים ועשרה חודשים.