גברים מתלבשים מהראש
גברים מתלבשים מהראשצילום: תומר נויברג פלאש 90

בעלי, הגבר שאיתי, האיש שלצדו לפני שלוש עשרה שנה בדיוק עמדתי מתחת לחופה, מתרגשת, מפוחדת אבל סומכת ויודעת שיהיה לי על מי להישען, זה שהולך איתי יד ביד בין תלאות החיים ולא מוותר לנו על אף שעל, שמזכיר לי כל כך הרבה פעמים מי אני כשאני רוצה לשכוח, שנוטע בי אמון ואמונה כשאני שוכחת, שמעיר בי את הטוב עם חיוך ענקי כשאני בוכה ומתייפחת – הוא בדיוק האיש שבוחר בכל פעם מחדש ללבוש את חולצת הריצה של מרתון תל אביב כשאנחנו הולכים לאכול במסעדה. ובכן, אתוודה ואומר שבשבילי המדור הזה הוא כפשוטו הגשמת חלום.

בוקר טיפוסי בבית משפחת ברטלר בדרך כלל עמוס חולצות שמונחות בפיזור הדעת על המיטה, כאשר בעלי מעביר אותן מולי אחת אחת ואני חוזרת על אותה תנועת ראש שלילית בזו אחר זו. אז הוא מתייאש, מהרהר, בוחר, מגהץ, לובש, עומד מול המראה ופונה אליי שוב במבט מתחנן, אולי הפעם תנועת הראש שלי תלך לכיוון אחר? אני מרכינה את ראשי ויוצאת מהחדר מובסת, מתוסכלת, ויודעת ששוב חולצת הפסים השחורה והמרופטת ניצחה אותי.

אז נכון, במקרה שלי הסנדלר הולך יחף, אבל כמו שאמר רבי נחמן, אין ייאוש בעולם כלל. ואני, אני אמשיך לנסות ללמד את בעלי להתלבש, וגם אם זה ייקח לי עוד שלוש עשרה שנים - לא נורא! כי טובים השניים מן האחד, ובשבילי הבגדים הם עוד אפשרות מעניינת ללמוד על הביחד שלנו.

לפני..
לפני..

הלבשת גברים - טיפים בשבילו:

מבנה גוף

זהה את מבנה גופך. זה יסייע לך רבות בבחירת הבגד האולטימטיבי ויחסוך לך זמן רב. סוגי מבנה הגוף הגברי מתחלקים לארבעה:

משולש הפוך - החלק העליון רחב יותר מהחלק התחתון: לא כדאי להניח בגדים שמתרחקים מהגוף. על מנת להדגיש את המראה ניתן לשחק בגוונים של הבגדים בין החלק העליון לתחתון.

מלבן - החלק העליון והחלק התחתון זהים, קו ישר שנמשך מאזור הכתפיים ומטה: אפשר להמשיך את מבנה הגוף בעזרת בחירה של בגדים בגזרה ישרה, או להעמיס מעט על החלק העליון לעומת החלק התחתון כדי ליצור מבנה של משולש הפוך.

משולש רגיל - החלק העליון יותר צר מהחלק התחתון: כדאי להניח חולצות שמעט מתרחקות מהגוף בחלק העליון. קווי אורך כמו של ז'קטים ווסטים יעשו עם מבנה כזה חסד. כדאי ליצור ניגוד של צבעים בין החלק העליון לתחתון, ולהרחיב מעט את החלק התחתון עם גזרת מכנס מעט מתרחבת.

מעוגל - משקל הגוף מתרכז במרכז הגוף (הבטן): כדאי להתרחק מאזור הבטן אבל לא לרוץ למידות גדולות מדי. כמו כן מומלץ להקפיד לפתוח שני כפתורים בחלק העליון על מנת ליצור מפתח v, ולבחור מכנסיים בגזרה ישרה לא מתרחבת.

גברים, צבעים, גבהים

אם התברכת בגובה משמעותי, הרשה לצבע החגורה להתכתב עם צבע המכנסיים. לעומת זאת, אם גובה הוא לא הצד החזק אצלך, שלב את אותו צבע במכנסיים, בגרביים, בנעליים ובחגורה. זה יעניק למראה הכללי שלך חוויית אורך.

מידות

עמוד על מידותיך! אין צורך לברוח למידות גדולות מדי, ובוודאי גם לא למזעריות שביניהן. והכי חשוב: כבר השקעת בקניית חליפה טובה? רגע לפני הקופה חפש את הכיסא הקרוב, התיישב וודא שהחליפה הולמת אותך נכון מכף רגל ועד ראש, ואינה קצרה מדי באזור הידיים והרגליים.

גופייה

כל חולצה גברית רוצה שמתחתיה תהיה מונחת גופייה או חולצת בסיס מכותנה, כדי למנוע כתמי הזעה לא נעימים ופגיעה במראה הכללי.

עניבה

התכשיט של הגבר. גם אם אתה לא איש עסקים ובמקרה האופטימי תשקול להניח אותה רק בשבת, נכון לנסות לשלב לעתים עניבה במראה הכללי. היא משדרגת ומעבירה מסר הרבה יותר רציני.

הלבשת גברים - טיפים בשבילך:

היי פרקטית

הגברים מתלבשים מהראש, ואילו אנחנו הנשים יוצקות לתוך חוויית הלבוש את עולם הרגש. גבר שהולך לבחור בגדים רוצה להיות מדויק, ברור, מהיר ויעיל. מבחינתו להתלבש זה לפגוש את עצמו בהווה בפשטות, ולא את מה שהוא עבר בילדותו. עשי עמו חסד ושתפי עם זה פעולה. לדוגמה, החליטו מראש מה ואיפה קונים. כך חוויית הקניות המשותפת תהיה הרבה יותר נעימה ומשמחת לשניכם.

הוא המתלבש

על אף שאנחנו בטוחות שאנחנו יודעות איך האיש שלנו צריך להתלבש, כשיוצאים לקניות הזכירי לעצמך שהוא המטרה ולא את. אפשרי לו לבחור, להתלבט ולזהות מה נכון לו בתוך עולם הבגדים. באמצעות הלבוש הוא קודם כול מייצג את עצמו ורק אחר כך אותך. וגם אם זה לוקח זמן, כמו במקרה שלי, קחי אוויר. בסוף זה יגיע.

חוכמת נשים

מתוך ניסיון ארוך טווח ורצון אמיתי להלביש את בעלי לשביעות רצוני בעיקר, לא פעם וגם לא פעמיים הרגשתי שהדרך שאני נוקטת להשגת המטרה - לחץ, ביקורת, קניית בגדים בעצמי, התנהגות אימהית-משהו ועוד ועוד - לא הובילה לדבר חוץ מתסכול וריחוק. היי חכמה. העניקי לבעלך מחמאות גם אם כרגע את לא הכי שלמה עם המראה הכללי שלו. המליצי, המחישי ובעיקר דברי על העניין ממקום רך ומאפשר. רק משם יגיע השינוי.

פורסם בפנימה

לרכישת מנוי