מדליה מדליות. אילוסטרציה
מדליה מדליות. אילוסטרציהצילום: פלאש 90

הישג נהדר לספורט הישראלי. אחרי הישגים יפים ונאים למדי בבריכות השחיה האולימפיות, בתחרויות השיט ובקרבות הג'ודו, ענף נוסף מביא הרבה כבוד לספורט הישראלי בכלל ולזה הנשים בפרט.

באליפות אירופה בהתעמלות נשים המתקיימת בהיכל הטוטו שבחולון בימים אלו, השיגה נבחרת הנשים של ישראל את מדליית הזהב בתרגיל שמשלב חישוקים ואלות. הנבחרת הישראלית, המתחרה יחד עם עוד 37 נבחרות, כוללת את המתעמלות אלונה קושבסקי, קטרינה לבינה, קרינה ליכבר, יובל פילו ואירה מיירין, באימונה והדרכתה של אירה ויגדורצ'יק, והישג זה נחשב כהישג הגדול ביותר של נבחרת הנשים הישראלית בהיסטוריה.

הנבחרת שתייצג את ישראל גם באולימפיאדת ריו 2016 שתתקיים בחודשי הקיץ בברזיל, גברה על המעצמות של רוסיה ובלארוס וכן על בולגריה ואיטליה בדרך למדליית הזהב.

עוד קודם למדליית הזהב, זכתה הנבחרת הישראלית במדליית הכסף בתרגיל הסרטים וכן במדליית הארד בקרב רב, תחרות המתקיימת גם כן באולימפיאדת ריו שבברזיל, שם הציפיות מהנבחרת להשיג מדליה אולימפית גבוהות.

לא רק נבחרת הנשים הביאה כבוד לספורט הישראלי כשהמתעמלת ניקול זליקמן בת ה-15 זכתה בשתי מדליות. המתעמלת הצעירה זכתה במדליית כסף בתרגיל החישוק ובמדליית הארד בתרגיל הכדור.